יום רביעי, 13 במאי 2020

חוגגים שבועות עם משק צוריאל


הגיע הזמן לחגוג את החג הכי לבן ונקי בלוח השנה, חג השבועות. החג שנותן בראש לכל שאר החגים שמתאפיינים במאכלים בשריים מגיע ואיתו מגוון מאכלים חלביים טעימים. לקראת החג מחלבת משק צוריאל, גאה להציג את מגוון הגבינות שלה. המחלבה מייצרת מגוון גבינות משק איכותיות, בשלל סגנונות, מחלב בקר וחלב עיזים שיתאימו לאווירת חג הביכורים. תוספת של גבינות משק איכותיות למנות ולמתכונים תשדרג אותם, ותייצר מנות שף מנצחות אצלכם בבית.  
בין הגבינות אשר מציעה מחלבת משק צוריאל לחג השבועות:
גבינה צפתית קלאסית וגבינה צפתית מעודנת 5% של משק צוריאל - הגבינה הכי ישראלית שיש, שמה נובע ממקורה, מבירת הגליל העליון, צפת. גבינה צפתית של משק צוריאל הינה גבינה מלוחה, מחלב בקר, עם 5% שומן בלבד. טעמה מלוח ומתקתק כאחד. גבינה צפתית משתלבת בצורה נפלאה בארוחת בוקר, ארוחת ערב, נשנושים, מאפים ופשטידות.

גבינה בולגרית 5% וגבינה בולגרית 24% של משק צוריאל- גבינות מלוחות המיוצרות בתהליך קלאסי מסורתי. הגבינות מתאימות בצורה אולטימטיבית לגירוד, פריסה ותיבול מאכלים אהובים כגון: סלט יווני, שילוב לצד אבטיח ופירות, מאפים ואפילו כמזה לצד אלכוהול. ניתן לבחור לשימושים הקולינאריים את בולגרית 5% המופחתת שומן או את בולגרית 24% הנימוחה והעשירה בשומן.

גבינה בולגרית מעודנת מחלב בקר 5% של משק צוריאל - טעמה מלוח ומרקמה נימוח ומפנק. הבולגרית המעודנת מצוינת לחיתוך ולשילוב בסלטים, מילוי לבורקסים ולמאפים.

גבינות לאפייה: גבינת תבור 5% וגבינת טבורוג 5% של משק צוריאל - גבינות ניטרליות בטעמן ומותאמות לשימושי אפייה. הגבינות דלות נתרן וללא תוספת מלח ולכן מתאימות למאפים מתוקים או מלוחים. מקור שמה של גבינת טבורוג מגיע מהשפה הרוסית ומשמעותה "גבינה".

גבינת חלומי 28% של משק צוריאל- גבינה חצי קשה מחלב בקר, שאינה נמסה בטמפרטורות גבוהות. הגבינה מתנהגת נפלא על גריל, בטיגון, בצלייה ואפילו בגירוד כתוספת לפיצה. מומלצת לשילוב בסלטים קרים או חמים.

גבינה בולגרית עיזים מעודנת 16% של משק צוריאל- גבינה מחלב עיזים (האחות התאומה של הפטה), טעם הגבינה אופייני לעיזים ובעל חמיצות נעימה, מרקמה נימוח ונמס בפה. מדהימה לצריכה כמו שהיא או כמרכיב בסלט, כריכים, אומלטים או מאפים ופשטידות.

יוגורט עיזים לשתייה 3.8% של משק צוריאל - יוגורט עיזים לשתייה מחלב מלא, כ- 3.8% שומן, מועשר בסיבים תזונתיים, בעל טעם עיזים נהדר. מתאים לשתייה בפני עצמו או להכנת שייקים, מוזלי ובסיס לרטבים.

גבינת מה עז 9% וגבינת מה עז 20% של משק צוריאל – גליל גבינת עיזים מותכת, מחלב עיזים. הגבינה מתאימה לכריכים, פשטידות ומאפים, כתוספת לסלטים ולפיצות. מומלץ לשימוש גם כהתכה וכהקרמה. הגבינה תשדרג עם טעמה הייחודי כל מנה.

משקאות סויה ושקדים של משק צוריאל- הסדרה פותחה בשיתוף עםVALSOIA  המותג המוביל באיטליה לתחליפים מן הצומח. סדרת משקאות תחליפי החלב מועשרת בסידן ובוויטמינים, אינה מכילה כולסטרול, לקטוז ורכיבים מן החי.

אז אחרי שנפתח לנו התיאבון תקבלו הצצה למתכון של פשטידה שכל חג שבועות מככבת אצלי בשולחן החג. פשטידה קלה להכנה, טעימה ומתאימה גם לנמנעים מגלוטן.

פשטידת פסטה וגבינות ללא גלוטן
המצרכים:
חבילת פסטה פוסלי או פנה ללא גלוטן
 300
גרם גבינה לבנה 5%
 100
גרם גבינת צפתית מעודנת של משק צוריאל
 150
גרם גבינה בולגרית מעודנת של משק צוריאל
50  גרם גבינת מה עז חתוכה לקוביות קטנות
50
 גרם גבינת צהובה חתוכה לקוביות קטנות
50 
גרם גבינת צהובה מגוררת
תבלינים: מלח, פלפל לבן, אגוז מוסקט, אבקת או שבבי שום
אופציות לתוספות: ניתן להוסיף למתכון פטריות, זיתים, תירס, עשבי תיבול.


אופן ההכנה:
מכינים את הפסטה כחמש דקות פחות מזמן ההכנה המצוין על האריזה ומסננים אותה מנוזלים.
בקערה מערבבים את כל הגבינות (חוץ מהגבינה הצהובה המגוררת) ואת התבלינים עד לקבלת תערובת אחידה ונטולת גושים. לתערובת מוסיפים את הפסטה ומערבבים טוב טוב.
יוצקים את התערובת לתבנית פיירקס משומנת ומעל מפזרים את הגבינה הצהובה המגוררת בנדיבות.
מכניסים לתנור לכחצי שעה בחום של 180 מעלות.



בתאבון וחג שמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה