יום שלישי, 26 במאי 2020

חכמים בשמש עם אולטרסול של ד"ר פישר



עונת הרחצה של קיץ 2020 נפתחה לאחר שאת האביב בילינו מסוגרים בבית מחשש ממגפת הקורונה. בהתאם להוראות משרד הבריאות החזרה לשגרה ההדרגתית מאפשרת לנו לבלות סוף סוף בחופי הרחצה, בבריכות, בגנים הלאומים, בפארקים ובבתי מלון - ואיתם גם קרני השמש חוזרות לחיינו. לצד חשיבותן של קרני השמש לבריאותנו וליצור ויטמין D, חשיפה ממושכת לשמש, בטח כשמדובר בחשיפה יומיומית, מזיקה ופוגעת בעור. 

בנוסף לכך, השנה אנו רגישים במיוחד: בעוד שבדרך כלל אנו עוברים מהחורף אל הקיץ בהדרגה, חווים את השמש האביבית הנעימה בחופשת פסח, בשבתות וביום העצמאות, השנה בעקבות השהייה הממושכת בבתים, אנו נחשפים ישירות אל הקרניים החזקות של השמש הקיצית מבלי שהגוף שלנו הספיק להסתגל בהדרגה לשינוי.
על כן, חשיבות ההגנה משמש מקבלת כעת משנה תוקף. אולטרסול של ד"ר פישר מעניק מגוון רחב של סדרות המתאימות לתינוקות, לבעלי עור רגיש, לספורטאים ולכל אחד מבני המשפחה עם מוצרים העומדים בתקנים מהמתקדמים בעולם להגנה מפני השמש. השנה, הרחיבה ד"ר פישר את מגוון מוצריה ומציעה את הסדרות: אולטרסול SPECTRUM עם מקדם הגנה של SPF50+, אולטרסול Free לעור רגיש גם לילדים ואולטרסול בייבינטורל עם ההגנה הגבוהה ביותר לתינוקות בשילוב 100% מסנני קרינה טבעיים.

אולטרסול SPECTRUM
הגנה גם מפני קרינת HEV בשילוב הגנה מוגברת במיוחד של SPF50+
סדרת אולטרסול SPECTRUM הינה סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת HEV (High Energy Visible light) - קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. הטכנולוגיה מסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. מחקרים שפורסמו לאחרונה מעידים על נזקים הנגרמים לעור גם מחשיפה לקרינת HEV המעודדת יצירת רדיקלים חופשיים מזיקים הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור, להיווצרות כתמים, קמטים ולרפיון עור. השנה מציעה ד"ר פישר את תכשירי הסדרה בהגנה מוגברת במיוחד של SPF50+.
מחיר: ספריי שקוף/תחליב הגנה: כ- 69.90 ₪ (200 מ"ל), קרם פנים: כ- 59.90 ₪ (50 מ"ל). 

אולטרסול Free Kids
הגנה משמש לעור רגיש גם לילדים
ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אולטרסול Free ומשיקה את אולטרסול Free Kids - סדרת תכשירי הגנה המיועדת לילדים בעלי עור רגיש. המוצרים בסדרה הינם ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא רכיבים מן החי. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס אנטי אוקסידנטים, המותאם במיוחד לילדים, המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. תכשירי הסדרה במרקם קליל, נספגים במהירות, אינם שמנוניים, היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתם לבעלי עור רגיש. הסדרה כוללת ספריי שקוף SPF50 (200 מ"ל), תחליב הגנה SPF50 (200 מ"ל) וקרם פנים SPF50 (50 מ"ל). 

אולטרסול בייבינטורל –
הגנה משמש לתינוקות בעלת 100% מסנני קרינה טבעיים
סדרת הגנה משמש לתינוקות, היחידה בישראל, המעניקה הגנה מוגברת במיוחד (SPF50+) ומבוססת על 100% מסנני קרינה טבעיים. מנגנון ההגנה של מסנני קרינה אלו מתבסס על עיקרון "אפקט המראה": קרני שמש פוגעות בעור וחוזרות ומתפזרות חזרה באוויר. הפורמולות הייחודיות של אולטרסול בייבינטורל מכילות קומפלקס אנטי אוקסידנטים המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים. המוצרים בסדרה היפואלרגנים, עמידים מאוד במים, ללא פראבנים ועברו את מבדק הרגישות (sensitive) המעיד על היותם מתאימים לעור עדין ורגיש כעורו של תינוק. קרם הפנים נבדק אופטלמולוגית ע"י רופא עיניים מוסמך, מתאים לשימוש באזור העיניים. המוצרים בסדרה מועשרים בשמנים מסוג קמומילה, קלנדולה ופשתן להענקת לחות וריכוך העור.
מחיר: תחליב הגנה: כ- 59.90 ₪ (125 מ"ל), קרם הגנה לפנים: כ- 54.90 ₪ (50 מ"ל). 


בנוסף למגוון המוצרים שנותנים מענה לכל הצרכים שלנו בשמש
מומחי ד"ר פישר אולטרסול ממליצים על התנהגות נכונה בשמש:
·       שעות חשיפה - רצוי להימנע משהייה בשמש כשהיא בשיא עוצמתה, בין השעות 10:00-16:00.
·       בחירת תכשיר הגנה משמש - יש להקפיד על שימוש קבוע בתכשירי הגנה איכותיים, בעלי מקדם הגנה גבוה (SPF50+). לתינוקות מומלץ להשתמש בתכשירי הגנה עם מסנני קרינה טבעיים, כדוגמת BabyNatural של ד"ר פישר אולטרסול.
·       מריחה - למרוח את תכשיר ההגנה בכמות מספקת, בשכבה נדיבה לקבלת כיסוי אחיד של העור בכל האזורים החשופים לשמש. יש להימרח 30 דק' לפני החשיפה לשמש, ולחזור על המריחה כל שעתיים בעת החשיפה. במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב.
·       לבוש - לכסות את הגוף ככל שניתן ולשהות בצל.
·       כובע - בעל שוליים רחבים המגן על הפנים, העיניים, הצוואר, העורף והאוזניים.
·       משקפי שמש - להרכיב משקפי שמש תיקניים המסננים את קרני ה- UV.
·       שתייה - יש להרבות בשתייה כדי למנוע התייבשות.



קרדיט צילום: יעל האן






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה