יום רביעי, 10 בפברואר 2021

חוגגים אהבה בדומינו'ס פיצה

השבוע נחגוג את יום האהבה הבינלאומי ומי שמכיר ואוהב אותי באמת יודע שהדרך לליבי תהיה קצרה ומהירה בלי שום צורך בפרחים, מתנות יקרות והצהרות אהבה מפונפנות. בחורה צנועה שכמוני תעדיף תמיד לקבל משהו שאי אפשר לסרב לו, פיצה !!!

השנה בשל מגפת הקורונה כולנו נחגוג את יום האהבה בדייטים זוגיים בבית ולמי שרוצה להפתיע דומינו'ס פיצה החליטו לשדרג לכם את הדייט הביתי בכמה רמות ומציעים מהדורה מיוחדת של פיצת לב יפייפיה (וטעימה) שמגיעה באריזה רומנטית וורדרדה ומלאה לבבות ככה שפשוט חובה לעלות תמונה לאינסטוש. פיצת הלב מגיעה בבצק קלאסי וניתן לשלב בה תוספות לבחירתכם. הפיצה תצא במהדורה מוגבלת למשך שבוע בלבד בין התאריכים 10-16.2 עם הטבה רומנטית של פיצת לב + 2 נלווים/קינוחים ב- 85 ₪.

בנוסף, דומינו'ס פיצה יוצאת בשת"פ היסטרי עם הפעלה של דייט זוגי ביתי שובר שגרה במתנה מבּאַשֶׁערְט בכל רכישה. בּאַשֶׁערְט היא חברה יצרתית ופורצת דרך אשר מסייעת לזוגות להעשיר ולחזק את מערכת היחסים באמצעות תכנים לדייטים אדירים, רומנטים וסקסיים. צוות הפיתוח של המשימות עבד לילות כימים כדי להביא את התכנים הכי קרייאטיבים ומשוגעים הקשורים איך לא? בפיצה ובזוגיות כיאה לשבוע האהבה לפיצה (כמובן!!). במסגרת השת"פ כל לקוח שמזמין דרך האתר או האפליקציה בשבוע האהבה לפיצה יקבל פעילות תוכן במתנה הניתנת באמצעות פורמט דיגיטלי חדשני.

 

להזמנות באתר: דומינו'ס

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה