יום רביעי, 17 בפברואר 2021

מוצרי הטיפוח של לאונרדו - ממש כמו קוסמטיקאית אצלכם בבית

השנים 2020 ו-2021 לנצח יזכרו כשנות הקורונה אשר היו בלא ספק שנים מוזרות ומלאות חידושים עבור כולנו. הקורונה שנגסה לנו בבריאות שינתה לנו גם את אורח ושגרת החיים.

רובנו נאלצנו לשנות ולהתאים את חיינו למצב החדש שכלל סגרים, ניתוק חברתי ומשפחתי. עוד דבר שעבור רובנו השתנה הוא שגרת הטיפוח. אם בעבר ביקור אצל קוסמטיקאית היה עניין שבשגרה בשל הקורונה רבים מאיתנו מצאו את עצמם מול דלת נעולה של מכוני היופי ונאלצו לחפש פתרונות קוסמטיים נגישים לשימוש ביתי.

חברת הקוסמטיקה 'לאונרדו' המתמחה במחקר ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום טיפולי היופי אשר את מוצריה הרבים והמעולים ניתן היה להשיג עד כה רק אצל קוסמטיקאיות מתמחות זיהתה את מצוקת לקוחותיה והנגישה את מגוון מוצרי החברה לרכישה ישירה דרך אתר החברה.

מוצרי הקוסמטיקה של חברת לאונרדו מיוצרים מהרכיבים המשובחים והמתקדמים ביותר, מועשרים בוויטמינים, בתמציות צמחי מרפא ושמנים, בפפטידים, בחומצות ובמרכיבים חיוניים נוספים. 

לתכשירים תכונות טיפוליות שהוכחו מדעית כמסייעים בתהליכים רפואיים כגון: אנטי-אייג'ינג, הרגעה ושיקום העור, השבת ושמירת הלחות הטבעית של העור, מיצוק ומתיחת תווי פנים, גמישות, חיזוק וחיטוב העור, הפחתת קמטים, הבהרת כתמים, ניקוי עמוק של העור, המרצתו והצערתו.

כאחת שמכירה מקרוב את מוצרי החברה ומשתמשת בהם בקביעות ריכזתי עבורכם את מומלצי החורף שלי..

Butter Pure Triple Action

חמאת פילינג אנזימטי לעור הפנים בעלת פעולה משולשת וייחודית בעלת מרקם חמאתי עשיר, השומרת על השומן הטבעי בעור ומפתחת רקמה בריאה ונעימה, בגוון בהיר ובוהק בזכות רצף פעולות: ניקוי יסודי וליחוח של העור, המסת תאים מתים והבהרת גוון העור. הבאטר פיור מעולה ומומלץ לשימוש כתרחיץ פנים המנקה ביסודיות את העור וממיס שומנים (לשטוף לאחר שניות ספורות), כפילינג לניקוי עמוק של הנקבוביות (לשטוף לאחר כ-10 דקות) וכמסכה  העשרת עור הפנים (לשטוף לאחר כ-15 דקות).

מחיר מומלץ: 289 ₪.

 

Eye Twister

קרם אנטי-אייג'ינג מרוכז המסייע למיצוק העור, להפחתת קמטים ולהבהרת כהויות באזור העיניים. הקרם בעל פורמולה טיפולית חדשנית, מועשרת בחומרים פעילים, שנספגת במהירות ומוסיפה רכות ולחות טבעית לעור. מייצרת אפקט אנטי-אייג'ינג של מתיחה ומיצוק בשל הגברת זרימת הדם. מפחיתה ומונעת קמטים וקמטוטים, מצמצמת בצקתיות ונפיחות, מגינה מרדיקלים חופשיים ומזרזת תהליך ייצור סיבי קולגן. הקרם מועשר בפפטיד חדשני, שמני חוחובה, בבסו וגרניום, חמאת שיאה, תמצית אלוורה, ויטמין E ואנטי-אוקסידנטים והוא מומלץ לשימוש בכל יום, בבוקר ובערב.

מחיר מומלץ: 104 ₪.

 

Balm  Springs

סוד מעיין הנעורים נחשף עם מסכת הלחות של BALM SPRINGS, היחידה המעשירה את עורך מיידית ב40% יותר לחות.

המסכה נספגת ללא צורך בשטיפה ומעניקה ברק קורן ומראה עור רענן ומתוח.

המסכה בעלת טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך עם מנגנון הפעולה התלת מימדי.

שלב ראשון - העשרה של העור על ידי חדירה מהירה של שמני ארגן, גורגוריאן ומרולה לעורך

שלב שני - לחות על בסיס מים, משקמת ומחליקה את העור, עשירה בחומצה היאלורונית ואקווה קסיל.

שלב שלישי -  הפעלת מערכת הלחות הטבעית של הרקמות לשמירת תוצאה לטווח ארוך

התוצאה: עור מתוח, מלא ברק וחיוניות, רווי בלחות ונעים למגע ותחושת רעננות נפלאה וחסרת תקדים הנמשכת עד 8 שעות.

מחיר מומלץ: 159 ₪.

 


Breezer Spray

תרסיס מרענן לפנים בריח מנטה מושלם למניעת גירוי ואדמומיות בעור ביחוד באזור המכוסה במסכה. התרסיס עשיר באלנטואין, ויטמין E, מיצוי אלוורה, תמציות מנטה, תה ירוק וקיסוס החורש.

התרסיס מגיע בבקבוקון פלסטיק קומפקטי ועמיד במיוחד לנשיאה בתיק לשימוש קבוע ותדיר במהלך היום.

מחיר מומלץ: 49 ₪.

 


לפרטים נוספים הודות המוצרים ולהזמנות: LEONARDO

 

 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה