יום חמישי, 11 בפברואר 2021

ביופט חוגגים עם החתולים את ה-Valentine's Day

זה לא סוד שאני מאוהבת במזונבי הבית. שלושה במספר שתמונותיהם ממלאות את הזיכרון בנייד שלי ואת הפיד שלי כמו כל אמא גאה ואוהבת.

לקראת יום האהבה הבינלאומי ה-Valentine's Day, ניצלתי את ההזדמנות הנהדרת לתת להם אקסטרא פינוק ואהבה עם מגוון מעדנים ומזון איכותי של חברת ביופט. 

המעדנים, של המותג האירופאי 'ויטהקרפט', מתאימים לחתולים בכל הגילאים ומעוצבים באריזה חמודה ולבבית. המעדנים מגיעים במגוון טעמים מיוחדים, ובשלושה מרקמים: ג'לי, פטה רך ורוטב נוזלי, ובמשקל 85 גרם. המעדנים המיוצרים באירופה בתקני איכות מחמירים, מכילים מעל ל- 50% רכיבים מן החי, עשירים בחלבון, מכילים מגוון ירקות, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכרמחיר מומלץ לצרכן: 5.9 ₪. 

בנוסף, סדרת החטיפים המפנקים "קט יאמס" מתאימים לכל סוגי החתולים, מכילים מעל 70% רכיבים מן החי  וללא תוספת סוכר, מגיעים בטעמים האהובים על חתולים: בטעם גבינה מפנק, בטעם נקניקיות כבד טעים במיוחד, בטעם סלמון ובטעם עוף. מחיר מומלץ לצרכן: 16 ₪.

מזון מלא ומאוזן לחתולים החיים בעיר של המותג החדש "URBAN CHOICE", אשר מבוסס על שלושה עקרונות מרכזיים: שמירה על המשקל, הרגעה והפחתת מתחים ושמירה על כפות הרגלים העור והפרווה. סדרת מזון החתולים כוללת ארבעה סוגים של מזון יבש לגורים ,בוגר עוף, בוגר סלמון לחתולים רגישים וסטירילייזד&FIT המתאים במיוחד לחתולים מסורסים ולחתולות מעוקרות. בנוסף למזון היבש, ישנו מגוון רחב של מזונות משלימים כגון חטיפים , מעדנים ועוד תחת הקונספט של URBAN CHOICE על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכנים. מחיר מומלץ לצרכן : מזון יבש בין 115 ₪ ל329 תלוי במשקל וסוג המזון. מעדנים וחטיפים בין 5.9-16.9 ₪

להשיג בחנויות לחיות המחמד המובחרות

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה