יום רביעי, 24 בפברואר 2021

YO'RIDGE - שילוב טבעוני של יוגורט ופורידג'

                                                  

              


                                                                 

חברת "יופיקס" סטארט-אפ ישראלי עטורי פרסים, המפתחת תחליפי חלב מן הצומח, פיתחה לאחרונה עבור השוק הבריטי סדרת יוגורטים פרוביוטית חדשה על בסיס צמחי, תחת המותג YO'RIDGE - THE REAL FOODISTS. לאור הצלחת הסדרה הוחלט להשיק אותה גם ברשתות השיווק בארץ. 

מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, שילוב של יוגורט  (Yogurt) ודייסה (Porridge), המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי ואחוז גבוה של פרי. מוצרי הסדרה מאופיינים במרקם קצת יותר סמיך ומכילים חתיכות של שבולת שועל, ובכך  מהווים פתרון מושלם לארוחת ביניים או לארוחת בוקר קלה ומזינה.

סדרת YO'RIDGE (יורידג') כוללת בשלב זה שלושה מוצרי יוגורט ללא חלב, בטעמים שונים שעשויים ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת מייצבים או חומרים משמרים. רכיבי היוגורט כוללים 4 מוצרים בלבד - קוקוס, שומשום, שיבולת שועל ועדשים.

הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. אחד מאפיינים הייחודיים של המוצר הוא שיש בו חתיכות שיבולת שועל רכות שלמות מה שנותן להם מרקם ייחודי ועוזר למוצר להיות עשיר ומזין.

להשיג בחנויות שופרסל גרין, מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 ₪ (ליחידה במשקל 125 גר').  

 

 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה