יום שבת, 27 בפברואר 2021

קטשופ אסם מופחת סוכר

 


חברת אסם-נסטלה ממשיכה במסע לשיפור הערכים התזונתיים במוצריה ומשיקה קטשופ מופחת סוכר ונתרן. הקטשופ החדש יכיל מעתה 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, לעומת 50% בעבר וכמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת 12 גרם ל - 100 גרם. גם כמות הנתרן מופחתת בהדרגה ותעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן. זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך שמירה על הטעם.

כבעבר, קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, וללא צבעי מאכל.

 

נפח המוצר נותר ללא שינוי אל מול המוצר הקודם, ומשקלו החדש יעמוד על 690 גרם במקום 710 גרם בגרסה הקודמת. הסיבה לפער בגרם אל מול שמירה על אותו הנפח נובעת מהפחתת הסוכר שמשקלו הסגולי יותר גבוה ביחס לרכיבים האחרים במוצר.

 

מאסם-נסטלה נמסר כי: "מאז השקתו ב-2017 הקטשופ מופחת הסוכר של אסם גדל מידי שנה והגיע לנתח שווק נאה של כ- 11% מהקטגוריה. אנו מאמינים שהמשך הפחתה הדרגתית של סוכר ונתרן הוא המפתח לשינוי הרגלי הצריכה והקניית הרגלים של תזונה נכונה. מהשקת המוצר ועד היום הפחתנו 2.7 גרם סוכר נוספים כשכיום יש בו 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, ובעזרת מבחני טעימה ודיאלוג עם הצרכנים נמשיך במגמה זו."

 

במבחן הטעם, הקטשופ פוזר בנדיבות על צ'יפס וניתן לחבורת ילדים שובבים, שזללו את הכל בהנאה. כשנשאלו לגבי הטעם השיבו בפה אחד "טעים כמו תמיד". גם המבוגרים שבחבורה, ציינו לטובה את הטעם והמרקם של הקטשופ והוסיפו שהפחתת הסוכר רק שיפרה מבחינתם את טעמו של הקטשופ.  

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה