יום שני, 30 במרץ 2015

BIG FASHION אשדוד, חווית קניות ובילויים.


 
מרכז BIG FASHION אשדוד הממוקם בכניסה הדרומית של העיר אשדוד (בסמוך לתחנת הרכבת של אשדוד) נפתח בימים אלה ומביא איתו לתושבי הדרום מרכז קניות ובילוי שטרם נראה באזור. כתושבת אשקלון טריה אני יכולה להעיד על עצמי שחסר לי באזור הדרום קניון שבו ניתן למצוא את רוב חנויות המסחר שאני רגילה לרכוש בהם. ולכן כל סיבוב קניות שלי בדרך כלל מסתכם בביקור בשני קניונים לפחות. ביג פאשן אשדוד מביא לי, לכל תושבי הדרום ובכלל חווית קניות אולטימטיבית ואת מיטב רשתות האופנה וכל זה במרכז קניות אחד המתפרס על שטח מסחרי של 30.000 מ"ר וכ-2000 מקומות חניה חינמית.
 
הקונספט של BIG FASHION אשדוד מבוסס על המגמות העדכניות ביותר בתחום מרכזי הקניות  ומתחמי ה  LIFE STYLE  בעולם. BIG FASHION אשדוד אשר תוכנן על ידי משרד האדריכלים משה צור, כמרכז עיר עם שדרות רחוב פתוחות ומעוצבות, המאופיינת בתמהיל חנויות מגוון בדגש על אופנה, ולייף סטייל, מתחמי בילוי ומסעדות, קומפלקס בתי קולנוע, אזורי פעילות לילדים ולמשפחות, בריכות נוי אקולוגיות ושאר אטרקציות.
 
 
 
בביג פאשן אשדוד תוכלו למצוא את מיטב המותגים המובילים :
 
ובעתיד הקרוב (לקראת סוף 2016) צפוי להפתח במתחם ביג פאשן אשדוד גם בית קולנוע מרשת סינימה סיטי אז יש למה לצפות.
ביג מרכזי קניות, הוקמה על ידי יהודה נפתלי, ועוסקת בהפעלת מרכזים מסחריים בישראל ובארה"ב. נכון לסוף הרבעון הראשון של 2013  מחזיקה ביג 43 נכסים מניבים בישראל ובארה"ב , 2 מרכזים מסחריים בפיתוח ו – 3 קרקעות.. מרכזי הקניות של ביג הם בדרך כלל מרכזים מסחריים פתוחים חד קומתיים, המיועדים בעיקר לקניות, להבדיל מקניונים המיועדים לבילוי ולקניות. המרכזים ממוקמים, בדרך כלל, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשרים גישה נוחה וחניה חופשית לרווחת קהל המבקרים. המרכזים המסחריים של קבוצת ביג בישראל פועלים כיום בתפוסה מלאה.










 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה