יום שני, 2 במרץ 2015

חידושים והפתעות שיעשו לנו שמח במטבח לקראת הפסח




במטבח הפרטי שלי יש דבר אחד שאני לא מוכנה להתפשר לגביו והוא איכות הסירים (גם מחבתות אבל פחות).
לדעתי אין מחיר יקר מידי לסיר איכותי המפזר באופן אחיד את החום, בעל ציפוי איכותי המאפשר שימוש מועט בשמן, קל לניקוי ותחזוק ועל כל הקטגוריות האלה ועוד עונה סדרת Infinity מבית פוד אפיל.
סדרת אינפינטי מתהדרת בציפוי טריפל טיטניום חזק ואיכותי שאינו מכיל עופרת וקדמיום. מוצרי הסדרה מיוצרים בטכנולוגיית יציקת אלומניום המאחדת את הכלי ליחידה אחת דבר המבטיח פיזור חום אחיד.


סדרת אינפינטי מתאימה לשימוש בכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) ואף בשימוש בתנור ובמדיח.
את סדרת Infinity  ניתן להשיג בחנויות כלי הבית המובחרות כגון דומו ששם ניתן לקבל הנחה של 30% על מוצרי הסדרה ובאתר הבית של החברה : פוד אפיל במחירי מבצע משתלמים במיוחד .


kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



נכון שלפעמים אתם נתקלים במוצר כל כך גאוני שאתם לא יכולים שלא לחשוב איך לא חשבו על זה קודם?
אז זה בדיוק המקרה של סדרת תבניות האפייה עם נייר אפייה מובנה.
המותג Life Story  של מפעל הפלסטיק הוותיק ברמלי מציג לראשונה את תבנית האפייה שתהפוך את עבודה המטבח לפשוטה יותר. סדרת תבניות האפייה עם נייר אפייה מובנה, נולדה כתוצאה מביקוש של בשלנים ואופים חובבים שעושים ביום יום שימוש הן בתבניות אלומיניום והן בנייר אפייה, כדי שלמנוע מהאוכל להידבק.
הסדרה החדשה שנוצרה כוללת  5 גדלים שונים (אינגליש קייק, תבנית אלומיניום בינונית, תבנית אלומיניום גדולה, תבנית אלומיניום ענקית, תבנית אלומיניום עגולה) של תבניות העשויות מאלומיניום איכותי עם נייר אפייה מובנה, אינן דורשות שימון, חסכוניות ובריאותיות בגלל תכונת הנון סטיק ובמחירים משתלמים.
התבניות החדשות מתאימות לבישול, אפייה, צלייה, אחסון והקפאה.
הן רב תכליתיות ומתאימות להגשה של מאכלים קרים או חמים.
 
את תבניות האלומיניום עם נייר האפייה תוכלו למצוא ברשתות שיווק רמי לוי ומגה ברחבי הארץ
במחיר הנע בין 5-10 ש"ח.

kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



עוד סדרת מוצרים מדהימים וגאונים מבית המותג Life Story  מדובר בגלילי ניילון נצמד ורדיד אלומניום המגיעים בתוך מתקן חיתוך מפלסטיק. המתקנים חוסכים לנו את המאבק העיקש בניילון הנצמד בכל שימוש מחדש ואף את הצורך להשתמש בעזרי חיתוך להפרדת הניילון או הרדיד מהגליל. מתקני החיתוך קומפקטים וניתנים לאיחסון אחד על גבי השני לחיסכון מבורך של מקום.


על גליל האלומיניום במתקן חיתוך ייחודי מפלסטיק:
רדיד האלמונים משמש לאחסון מזון ולהקפאה, לעיטוף בעת בישול, צלייה ואפייה. אורך הרדיד הנו 45 מטר , רוחבו  30 ס"מ והוא נמכר במתקן פלסטיק ייחודי, הרשום כפטנט ישראלי, העשוי מפוליפרופילן (פלסטיק מתמחזר) . מתקן הפלסטיק החדש עולה ביתרונותיו על המוצר הקיים בשוק העשוי מקרטון. מתקן הפלסטיק הנו רב שימושי , לא מתפרק, מיועד לשימוש חוזר ועוזר לשמור על הסביבה, הוא רשום כפטנט ישראלי וכולל סכין לחיתוך מהיר וקל של הרדיד מה שהופך אותו למוצר פרקטי ביותר העונה בשלמות על הצורך הבסיסי בכל מטבח.
מחיר מתקן לחיתוך מפלסטיק הכולל גליל אלומיניום באורך 45 מטר : 29.90 ₪ .

על גליל הניילון הנצמד במתקן חיתוך ייחודי מפלסטיק:
הניילון הנצמד שומר על אטימות וטריות המזון  ומיועד לאחסון ולהקפאה. גליל הניילון הנצמד רוחבו  30 ס"מ ואורכו 120 מטר, הוא מגיע במתקן ייחודי מפלסטיק רב שימושי, העשוי מפוליפרופילן (פלסטיק מתמחזר) . מתקן הפלסטיק החדש עולה ביתרונותיו על המוצר הקיים בשוק העשוי מקרטון. מתקן הפלסטיק הנו רב שימושי  לא מתפרק, מיועד לשימוש חוזר ועוזר לשמור על הסביבה, הוא רשום כפטנט ישראלי וכולל סכין לחיתוך מהיר וקל של הניילון. הניילון הנצמד מיועד לשימוש במיקרוגל , לשמירת מזון, נחתך בקלות ומתאים להקפאה.
מחיר מתקן הכולל גליל ניילון נצמד באורך 120 מטר: 29.90 ₪.
 
את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשת רמי לוי וברשת מגה.



 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה