יום ראשון, 1 במרץ 2015

מסעדת ערמונים בצמח



אחרי בילוי לילי מענג עם חברות מקסימות ב"ספא וילג'" חמת גדר עצרנו לנו לצהריים במסעדת "ערמונים".
המסעדה שהוקמה רק השנה (פברואר 2013)  נמצאת במתחם "מול הכנרת" בצמח.
לא סתם המתחם נקרא "מול הכנרת". זה הנוף שנשקף מהמסעדה, פשוט תענוג לאכול עם כזה יופי מול העיניים.



מסעדת "ערמונים" מורכבת משני חללים גדולים, אחד פנימי ואחד חיצוני ויכולה להכיל מ"ס רב של סועדים ואפילו אירועים.
המסעדה וגם החצר מעוצבים בסגנון נקי ואלגנטי.
החלל החיצוני :



החלל הפנימי:



התיישבנו לנו והוגש לנו התפריט


בחרנו מהתפריט של המנות הראשונות :

קרפ'ציו פילה בקר
בשר משובח פרוס דק דק ומתובל בצורה מושלמת.



סלט אגסים
סלט בעל טעמים מנוגדים של מלוח ומתוק. פשוט חגיגה בפה.



סיגר לוקוס
סיגר בעל "טוייסט" ממולא בבשר דג לוקס, ממש מעדן.



פטה כבד כפרי
מנה טעימה, הפטה עשוי בצורה מושלמת, השילוב של הכבד ומתקתקות של התאנים גורם למנה להיות מעניינת.



חציל בלאדי
חציל קלוי מוגש עם סלסה נהדרת וטחינה. טעים טעים.



מנת פ'וקצות ומטבלים
פ'וקצות טריות וחמות מוגשות עם שמן זית ובלסמי, טפנד זיתים וממרח עגבניות מיובשות.



אחרי המנות הראשונות הנהדרות הגיע התור של המנות העיקריות:

ספיישל קבבוני כבש
קבבונים במילוי טחינה, מוגשים בליווי חציל בלאדי קלוי וטחינה ירוקה.



סטייק פרגיות מקורמלות
נתחי פרגיות צלויים על הגריל מוגשים בליווי קוביות בטטה מקורמלת ומתקתקה.



פילה לברק אפוי בתנור
פילה לברק במילוי פטריות קצוצות, ערמונים ושבבי פרמזן מוגשים על מצע פירה ברוטב חמאת לימון.
זאת המנה שאני בחרתי. הדג והמילוי היו מצויינים את הפירה מצאתי מיימי מידי ולא כל כך אהבתי את המרקם שלו.



אחרי הארוחה למרות שלא היה לנו מקום להכניס פירור לא יכלנו לוותר על קינוח אחרי שעיינו בתפריט הקינוחים.



פאי שוקולד בלגי
פאי עשיר בקרם שוקולד מריר וקרם נוטלה, מוגש עם גלית וניל (לא טעמתי אבל נאמר לי שהיה מדהים).


וופל "ערמונים"
וופל בלגי מוגש עם סלט פירות, גלידה משובחת וקצפת איכותית ורוטב טופי מתקתק.
זאת המנה שאני הזמנתי, ולמרות שלא היה לי כל כך מקום זאת מנה שאי אפשר להפסיק לאכול.
מתוקה בדיוק במידה הנכונה הוופל קצת פחות ק'רנצי ממה שאני רגילה אבל זה לא פגע בטעם של המנה.



ועכשיו שסיימנו לאכול..הגיע זמן הקסמים surprise.
ככה הוגשו המגבוני רענון לשולחן.  קפסולות קטנות שהמלצר שפך אליהם מים חמים....ופופ קסם..נהיה לנו מגבון חם בניחוח לימוני.


חשוב לי לציין שבכל הארוחה המלצר ששירת אותנו היה אדיב וסבלני אבל לצערי הרב הזמן שהמתנו בין מנה למנה היה קצת ארוך מהרגיל,
דבר שקצת הפריע לי במיוחד שדובר על ארוחת צהרים במסעדה שמגישה ארוחות עסקיות שאמורות להיות ארוחות מהירות.
אבל חוץ מזה האוכל והאווירה היו יותר ממושלמות ובפעם הבאה שאני אהיה באזור אני בטוח מגיעה למסעדת "ערמונים" לארוחה נהדרת עם נוף לים.

גילוי נאות - ביקרתי במסעדה לסיקור. כל הנכתב הוא רשמי האישיים בלבד.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה