יום שני, 2 במרץ 2015

מולטיקייק מבית Icake, גן עדן לצילאקים


 
זה לא סוד שאני ואפייה לא נולדנו חברים הכי טובים, את כל הצרכים והרצונות שלי בפחמימות האהובות עלי סיפקתי ע"י שחקני חוץ (מאפיות, קונדיטורים וכו').
ולכן שהצליאק פרץ לחיי האיש שלי הוא תפס אותו וגם אותי ממש לא מוכנים לזה נפשית ואף מעשית. פתאום כל התזונה בבית היתה חייבת לעבור שינוי קיצוני ומאחר ואין לנו באר נפט קטנה בחצר הבית האפשרות לרכוש באופן תמידי מאפים ללא גלוטן ירדה מהר מאוד מהפרק והיה לי ברור שאני חייבת להתחיל ולנסות בכל אופן לאפות לבדי. זה התחיל מקטן בלחמניות ללא גלוטן, עוגות בחושות ועוד דברים לא מסובכים ואם הזמן בא גם הבטחון והידע וכיום אני ואפיה זה סיפור אהבה מנצח. וכמו כל בנאדם שמתעסק באפיה גם לי יש את נבחרת החלומות שלי שעושה לי את החיים קלים כמו המיקסר שלי, התנור, תבניות האפיה ועוד..
לאחרונה לנבחרת הנ"ל הצטרף שחקן חיזוק קטן ומפתיע, המולטיקייק מבית Icake.

למי שלא מכיר או שמע (יש דבר כזה?) מדובר במכשיר להכנה מהירה ונוחה של מאפים מתוקים או מלוחים. המולטיקייק מבית Icake הינו המכשיר היחידי בעל 4 פלטות מתחלפות,
קייק פופס
וופל בלגי
קאפקייק
דונאטס
המבחר הגדול של הפלטות הופך את המולטיקייק לפרקטי מאוד ובעזרת קצת דמיון המכשיר יכול לשמש באופן יומיומי במטבח ולא רק לאפיה.
מכשיר המולטיקייק מהיר ובטיחותי לשימוש וכולל טרמוסטט המווסת את חום המכשיר, גופי חימום עוצבמתיים של  W 900 ו- 2 נורות המתריעות כשהמאפים מוכנים וכשהמכשיר דלוק
 
בנוסף למולטיקייק יש מספר רב של יתרונות:
מהירות:  האפיה ברוב המקרים לא לוקחת יותר מ-5-6 דקות.
גודל: קטן וידידותי מתאים בגודלו למטבח הישראלי הלא שופע במקום איחסון מיותר.
כמות: השליטה בכמות התוצרים מאוד קלה.
ניקוי : הפלטות של המולטיקייק בעלות ציפוי  TripleCoat המונע הידבקות וקל מאוד לניקוי.
ידידותי לילדים: המכשיר מתאים מאוד למי שאוהב לשתף את ילדיו במטבח (כמוני). ניתן לשתף את הילד בהכנת הבלילה, במזיגת הבלילה לשקעים, במדידת זמן האפיה.
ישנם כמובן עוד לא מעט יתרונות שאותם אני אשאיר לכם לגלות לבד surprise.
 
ואם זה לא מספיק ציפור קטנה לחשה לי שבקרוב למכשיר המולטיקייק ניתן יהיה לרכוש פלטות נוספות של בראוניז, פלטה חלקה לפיצות ופלטה לקישים במחיר של 79.90 לזוג פלטות (תחתונה ועליונה).
 
 
את המכשיר שלי הכנסתי למטבח והתחלתי להשתעשע.

מאפה תרד וגבינות ללא גלוטן (בפלטת הוופל בלגי)
מצרכים:
חופן עלי תרד
חצי בצל קצוץ דק
כף שמן
כף גדושה גבינת שמנת
כף גדושה גבינה לבנה
2 ביצים
4\1 כפית סודה לשתיה
חצי כוס קמח ללא גלוטן
מלח, פלפל, אגוז מוסקט
אופן ההכנה:
במחבת עם מעט שמן מטגנים את הבצל עד שהוא שקוף ומסיפים לו את התרד להמשך טיגון של 3 דקות, מורידים את המחבת מהאש ונותנים לתרד והבצל להצטנן מעט.
בקערה מערבבים את הביצים, הגבינות והסודה לשתיה עד לקבלת מרקם אחיד וחלק,
מוסיפים לבלילה את הסודה לשתיה, הקמח ולבסוף את התרד (כולל המעט שמן שהמחבת) והתבלינים ומערבבים שוב עד לקבלת בלילה בעלת מרקם אחיד.
את הבלילה יוצקים בעזרת כף סיליקון לשקעים של מכשיר המולטיקייק עם פלטות הוופל בלגי אותם שימנו בעזרת תרסיס שמן. זמן האפיה כ- 5 דקות.

מאפינס "סולת" ללא גלוטן (בפלטת הקאפקייק)
המצרכים:
1 כוס סוכר
1 כוס שמן
3 ביצים XL
1.5 כוסות קמח ללא גלוטן
1 כוס קמח תירס
1/2 בקבוק תמצית שקדים
לסירופ:
1.5 כוסות מים
1 כוס סוכר
להרתיח כ15 דקות עד לקבלת סירופ נוזלי
אופן ההכנה:
לערבב במיקסר בעזרת המקציף את השמן, ביצים, סוכר, תמצית שקדים.
להוסיף להם בהדרגה את הקמח ללא גלוטן והקמח תירס עד לקבלת מירקם דביק.
את הבלילה יוצקים בעזרת כף סיליקון לשקעים של מכשיר המולטיקייק עם פלטות הוופל בלגי אותם שימנו בעזרת תרסיס שמן. זמן האפיה כ- 7 דקות.
את המאפינס המוכנים יש לטבול לכדקה בסירופ שהכנו.

קייק פופס דובדבנים ושמנת ללא גלוטן (בפלטת הקייק פופס)
המצרכים:
1 ביצה
חצי כוס קמח ללא גלוטן
חצי גביע שמנת חמוצה
1 שקית אבקת אפיה
2 כפות סוכר
3 כפות דובדבנים חמוצים מגלועים
חצי כוס מיץ דובדבנים
אופן ההכנה:
מערבבים בקערה את הביצה, הסוכר והשמנת החמוצה.
מוסיפים בהדרגה את האבקת אפיה, הקמח, הדובדבנים ומיץ הדובדבנים ומערבבים עד לקבלת מרקם חלק.
את הבלילה יוצקים בעזרת כף סיליקון לשקעים של מכשיר המולטיקייק עם פלטות הקייק פופס אותם שימנו בעזרת תרסיס שמן. זמן האפיה כ-4 דקות.

מאפה טונה חריפה ללא גלוטן (בפלטת הדונטס)
המצרכים:
1/2 קופסא של טונה מסוננת חלקית (להשאיר מעט שמן)
1 עגבניה גדולה מרוסקת בפומפיה
1 מלפפון חמוץ קצוץ דק דק
חריף לפי הטעם (לא חייב)
2 כפות מיונז או קליונז
חצי כוס קמח ללא גלוטן
1/4 כפית סודה לשתיה
מלח, פלפל, פפריקה חריפה, שום גבישי
אופן ההכנה:
מערבבים את כל המצרכים עד שהתערובת אחידה וחלקה ללא גושים.
את הבלילה יוצקים בעזרת כף סיליקון לשקעים של מכשיר המולטיקייק עם פלטות הדונטס אותם שימנו בעזרת תרסיס שמן. זמן האפיה כ-7 דקות.

אז כמו שאתם רואים למולטיקייק יש אין סוף אופציות לשימוש ופה הדמיון והיצירתיות שלכם חייבת להכנס לתמונה.

את מכשיר המולטיקייק של Icake ניתן להשיג בחנויות מובחרות  בהן: DOMO, לגעת באוכל, פור שף , ממלכת האופים או להזמין דרך האתר : Icake
מחיר המולטיקייק (בעל 4 פלטות בסיס) : 399 ₪, מחיר זוג פלטות נוספות בנפרד 79.90₪.
למתכונים ורעיונות תצטרפו לדף הפייסבוק : מולטיקייק בפייסבוק

תהנו ובתאבון kiss





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה