יום רביעי, 25 במרץ 2015

פסח נקי וקל עם ניקול

 
 

 
האביב כבר בפתח ואיתו הוא מביא חוץ מריחות פריחה ושמש חמימה גם את האובך המעיק שמגיע אלינו בדרך כלל שבוע לפני חג פסח, חג הניקיונות ועוטף לנו את הבית בשכבה מאובקת.
לשמחתי לטרפת הניקיון השוררת בבית בעונה זאת מצטרפות שחקניות חיזוק מפתיעות מבית המותג "ניקול".
המותג הוותיק המחדש לנו כל השנה מציג לקראת הפסח את העוזרים המיוחדים שלו לקראת החג הקרב. 
 
מבין הפתרונות החכמים שמציע המותג-
 
מגיעה לכל פינה-4 משולשי קרצוף דו צדדיים לניקוי כלים ומשטחים.
 
 
משולשי קרצוף והדחת כלים יעזרו לנו לטפל במהירות ויעילות בערמות הכלים שהחג הזה מייצר. במשולשי הקרצוף, בצד אחד ספוג איכותי מקציף המתאים לכלים עדינים,
ובצד שני כרית קרצוף עמידה המותאמת להסרת לכלוך קשה.
צורת המשולש מאפשרת אחיזה טובה, נוחה ונכונה ומאפשרת להגיע לכל מקום ולנקות כלים צרים ועמוקים כמו כוסות יין ובקבוקים.משולשי הקרצוף מתייבשים במהירות ועמידים לאורך זמן .
את משולשי הקרצוף לקחתי לסיור מהיר דווקא לחדר הרחצה ושם בלי הרבה מאמץ נוקו הכיור, האסלה והאמבטיה.
 
 
משתחררת מהסמרטוטים
 
מטלית חכמה יומית המהווה תחליף היגייני למטליות הבד המסורתיות. המטליות עשויות עם מרקם כדוריות ייחודי המקנה להן חוזק לטובת סחיטה וניקוי רב פעמי. המטליות מנקות ביעילות וניתנות לשטיפה וסחיטה ממש כמו מטליות הבד, אולם במקום להעביר את הלכלוך ממקום למקום , מתחילים כל שימוש ביחידה חדשה, נקייה והיגיינית. כיום , רובנו "עובדים" בשביל המטלית שלנו – אנחנו שוטפים אותה, סוחטים אותה, מייבשים אותה ולעיתים אף מכבסים אותה הכל כדי שתישאר נקייה ומוכנה לשימוש הבא. המטלית החכמה של ניקול מתאימה לניקוי כיורים שישי קרמיקה ומשטחי עץ ואצלי בבית היא החליפה סופית את הסמרטוט הצהוב שהיה מונח קבוע על השיש.
בסדרת *משתחררת מהסמרטוטים גם מטלית חכמה יומית בקופסת צץ-רץ המאפשרת למקם את הקופסא בצורה זמינה על משטח העבודה באזור נגיש ונוח לשליפה, ומטלית חכמה יומית בגליל המאפשר התאמת גודל המטלית לפי הצורך.
 
 
אלופה בחיטוי
מטליות לחות חד פעמיות לחדרי אמבטיה ושירותים. ניקול מציעה פתרון חכם ויצירתי, שמציע דרך אחרת  לשמור על סביבה נקייה ומחוטאת בקלות, ביעילות ובמינימום זמן.
ממחקרים שנערכו ע"י חברת חוגלה קימברלי נמצא כי חדרי השירותים והאמבטיה הינם אחד האזורים בבית אותו מנקים בתדירות יום-יומית. עוד נמצא כי חדר האמבטיה והשירותים הוא מקום שקשה לשמור בו על הניקיון ועל סביבה נקייה מחיידקים לאורך זמן. ממצאים אלו הביאו את החברה להשיק תחת המותג  ניקול, מטליות לחות לניקוי וחיטוי חדרי האמבטיה והשירותים. עם המטליות הלחות לחיטוי וניקוי חדרי אמבטיה ושירותים, במקום להוציא בכל פעם את "הכלים הכבדים" ולנקות עם מים/סמרטוט/חומר/כפפות, ניתן בפעולה אחת פשוטה להשיג גם ניקוי וגם חיטוי ולהשמיד 99.9% מהחיידקים - לשלוף מטלית, לנקות, לחטא ולזרוק. המטליות הלחות לחדרי אמבטיה ושירותים של ניקול מסירות לכלוך, מחטאות משטחים,  ידידותיות לעור הגוף והידיים ומותירות ריח רענן של ניקיון.
 
 
 
 
מנקה בצ'יק
 
מטליות לחות חד פעמיות לניקוי כללי בריח לימון. ידידותיות לעור הידיים, נשלפות אחת אחת, עשויות בד חזק ואוורירי לאיסוף לכלוך, מכיל אלוורה וללא אלכוהול. המטליות עמידות לשימוש ממושך ובעזרת מטלית אחת בלבד נוקו מזנון אחד מאובק במיוחד (ככה זה שגרים ליד אתר בניה) ושולחן סלון. המטליות מאוד נוחות לשימוש ולא משאירות סמני מריחה.
 
עוד בסדרת מנקה בצ'יק- מטליות לחות חד פעמיות לניקוי הרצפה עם פתח מיוחד למגב.
 
עושה קסמים
 
ספוגית הקסם המסירה כתמים קשים בקלות. מתאימה לפורמייקה, קירות, משטחי עור, נירוסטה, תנורים כיריים, מקררים כיורים, קרמיקה, שיש, פלסטיק, ריהוט גינה ופנים המכונית. ספוגית הקסם היא דיירת קבע בארון הניקוי אצלי בבית. היא מנקה במהירות וביעילות שקעים, טביעות ידיים ואצבעות מהקירות ומהדלתות ועוד...
 
פרפקט לפרקט
מטליות לחות חד פעמיות מותאמות לניקוי פרקט
 
עקשנית על לכלוך
מטליות חד פעמיות לחות לקרצוף לכלוך קשה. לנקות לכלוך "עקשן", כזה שנדבק למשטח, זו פעולה שלוקחת זמן ומצריכה שימוש במספר אביזרי ניקיון. המטליות מחוזקות בסיבים פולימריים המעניקים למטלית יכולת קרצוף והן קלות ונוחות לשימוש. בזכות הבד המיוחד ונוסחת הניקיון המנצחת ניתן להתגבר בקלות על לכלוך עקשן, כזה שנדבק למשטחים. בנוסף, המטליות מחטאות משטחים, אנטי בקטריאליות ומתאימות לסוגי משטחים שונים כגון שיש, קרמיקה, כיריים, תנורים, כיורים ועוד.
 
חזקה בסחיבה
שקיות אשפה חזקות במיוחד עם שרוך. עמידה בעומסים כבדים מתכלות וידידותיות לסביבה. קיים במידות: M,L,XL
 
מבריקה ברגע
 
מטלית לניקוי מסכי טלוויזיה ומחשב לניקוי והברקה ללא חומרי ניקוי וללא סימנים וסיבים.
 
כמו כן, לקראת פסח, יציע המותג ניקול מארזי זוגות ושלישיות של מטליות לחות לניקוי כללי, לניקוי הרצפה ולניקוי לאמבטיה והשירותים במחיר מבצע ואריזות עם 20% תוספת חינם.
 
 

 
 
בברכת חג שמח, נקי, ריחני וכשר kiss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה