יום שבת, 7 במרץ 2015

CROCS מציגה לנו קולקציית קיץ 2015 צבעונית וססגונית




קיץ קיץ כמה חם...אומנם אנחנו עוד לא בקיץ אבל ב-CROCS  כבר חושבים על הצרכים שלנו לקיץ נעים, צבעוני ומעניין במיוחד. קרוקס מציגה את קולקציית קיץ 2015 – קולקציה המתאפיינת בססגוניות חסרת גבולות , שובבה ופורצת דרך. כמו כל נעלי הקרוקס גם בקולקצייה החדשה כל הדגמים בעלי מדרך סוליה עשוי croslite .
 


מדרך הקרוסלייט מאפשר נוחות מריבית בהליכה ובעמידה ממושכת אשר מפחית את עייפות השרירים במעל מ62% ביחס לעמידה יחפה. הרכבו של הcroslite הוא סוד מסחרי, והוא מה שמייחד ומבדיל את קרוקס מכל שאר החיקויים השונים. חוץ מהיותו קל משקל במיוחד לחומר יתרונות רבים אשר הופכים את נעלי קרוקס לנעלי נוחות מהמובילות בעולם, החל מהעובדה הפשוטה שהחומר עשוי מתאים סגורים דבר אשר לא מאפשר לבקטריות להתפתח בתוכו ולייצר ריח רע גם לאחר עמידה או הליכה ממושכת בתנאי מזג אוויר שונים ולאורך זמן,
(תכונה זו כמובן לא מונעת התפתחות בקטריות על חומרים אחרים הבאים במגע עם הקרוסלייט, או בשכבה שמתפתחת על גבי החומר) אך עדיין מאפשר ניקוי פשוט וקל בעזרת סבון ומים. החומר מתייבש במהירות, מבודד מחום / קור.

אבל בואו ונחזור לקולקציה לרגע surprise
הקולקציה מציגה נעליים בעיצובים עכשוויים וקיציים עם קריצה שובבה של צבעי ממתקים.
בקולקציית הנשים בולטות  נעלי סירה ונעלי בובה חצי שקופות בצבעי קיץ מעוררי חושים כמו מלון, ורוד עתיק, טורקיז של ים וורוד פוקסיה במעטה מפנק.

לגברים עיצבו נעליים אלגנטיות היכולות לשמש לעבודה ולבילוי כאחד בטכנולוגיות עיצוב חדשניות של סוליה גמישה הנמתחת ומתאימה עצמה לכף הרגל בכל צעד. לצד כל זאת נעלי מוקסין המשלבות בין עור וקנבס וכפכפי אצבע מפנקים במיוחד .

אצל הילדים התאספו יחדיו כל הכוכבים והלהיטים ומצאו מקומם על הנעליים כמו דמויות המומינים , דמויות ממלחמת הכוכבים , הלו קיטי, מיני מאוס, צבי הנינגה, באטמן , חמשת המופלאים ועוד.
כמו כן ניתן למצוא את נעלי האורות המדגישות ומאירות בכל צעד את עיני הכריש, כנפי הפרפר והדבורה .
הנעליים מתאימות לבית הספר ולגן ולכל שעות הפעילות היומית והן קלות לניקוי ולייבוש.
 
מחירים:
נשים: החל מ- 200 ש ועד 370 ש'
גברים: החל מ- 24- ש' ועד 400 ש'
ילדים :  החל מ- 100 ש' ועד 270 ש'
להשיג ברשת חנויות קרוקס ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ או באתר החברה להזמנה באון ליין - CROCS











 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה