יום ראשון, 1 במרץ 2015

קלאב הוטל טבריה מציע אירוח הכל כלול ואתם נהנים ובגדול



מלון קלאב הוטל טבריה המחודש עבר לבסיס אירוח הכל כלול בסופי שבוע ואני הוזמנתי לבוא ולראות מה התחדש והשתנה במלון הוותיק. המלון עם הנוף עוצר הנשימה של הכנרת והרי הגולן עבר לאחרונה שיפוץ מסיבי בסכום של כ-7 מיליון ₪ ולראשונה, יעמדו חינם לראשות האורחים ספר מקצועי לתסרוקות לנשים וגברים ומצחצח נעליים מסורתי. למלון נוספו חדרים חדשים שאף הם כמו שאר חדרי המלון פנוים אל הכנרת, החדרים הקיימים עברו שיפוץ וכיום הם מפנקים במיוחד. כל סוויטה במלון מותאמת לאירוח של זוג+3, הסוויטות מכילות מקרר, פינת קפה מאובזרת, מרפסת עם נוף משגע ופינת ישיבה אל מול הים.








חדר האוכל הוגדל ושודרג וכיום הוא מכיל מספר רב של מקומות ישיבה מרווחים ולמרות שבזמן שהותינו המלון היה באיכלוס כמעט מלא לא הורגשה צפיפות הן מבחינת מקומות הישיבה והן מבחינת ההגשה בבופה.




האוכל בקלאב הוטל טבריה במסגרת האירוח של הכל כלול כשמו כן הוא. המלון מספק 3 ארוחות ביום כולל נשנושי ביניים של קפה ועוגה בצהרים ואפילו נשנושי לילה.
ביננו אחרי ארוחה לא יכלתי לחשוב על נשנוש כלשהו כי האוכל היה בלי ספק משביע, מגוון, עשיר וטעים במיוחד. על הארוחות במלון אחראי השף שמואל פולק.
עוד דבר שחשוב לציין לטובה זאת העובדה שבשעת הארוחות חדר האוכל מאובזר בצוות שדואג לניקוי הרצפה והדלפקים (במידה ונשפך משהו לאורחים) לפינוי צלחות מיותרות מהשולחנות ועוד..

דגימה קטנה מארוחת הערב הטעימה:



דגימה קטנה מהארוחת בוקר:



ושלא תחשבו לרגע שרק אוכל היה לנו בראש במהלך הנופש בקלאב הוטל טבריה (טוב נו...לא רק אבל היה לא מעטindecision).
האירוח בקלאב הוטל טבריה מציע לנופשים מגוון רחב של פעילויות קבוצתיות כגון ערב בינגו, משחקי חברה, הרצאות בנושאי טיפוח, ערבי דיסקו והופעות חיות של זמרים.
אנחנו נהננו מאוד מהופעה חיה מוצלחת במיוחד של הזמר יותם קדוש שהקפיץ אותנו ואת האורחים בשירים ים תיכוניים.



בנוסף אורחי המלון נהנים עד מאוד מבריכת המלון הגדולה (1.200 מ"ר) שאף היא עברה חידוש לאחרונה ונוספה לה בריכה פעוטות ששתיהן מקורות ומחוממות בחודשי החורף, הבריכה מחוממת בדיוק ברמה הנכונה וגורמת לך לרצות לבלות בה כמה שיותר (מה שעשינו בסופו של דברsurprise).


ועוד דבר שמאוד אהבתי בבריכת המלון זה המחשבה האיכפתית למבקרים הסובלים ממוגבלות בתנועה שעבורם הותקן בבריכת המלון כיסא מעלון המאפשר כניסה לבריכה...שאפו..



הלובי של המלון עבר שיפוץ והוא מאובזר בפינות ישיבה מפנקות ובר משקאות. בלובי ניתן לקבל במהלך רוב שעות היום משקאות קלים, חמים, אלכוהוליים, גלידות ונשנושים כמיטב מסורת ההכל כלול.





 

לטובת הילדים שביננו המלון מפעיל מועדון ילדים המציע מגוון פעילויות לילדים.
המועדון מאוד גדול ונעים. גמד הבית נהנתה שם מאוד.
 
לטובת שומרי הכושר במלון מופעל חדר כושר אינטימי המאובזר בהליכונים ואופני כושר מול מסכי טלויזיה להנעמת הזמן ושריפת הקלוריות בין ארוחה לארוחה angel.
 
לסיכום קלאב הוטל טבריה מאמץ לחיקו את מסלול האירוח הכל כלול המועדף על הנופשים בישראל והוא עושה את זה בגדול ועל הצד הטוב ביותר. חדרי המלון גדולים ומפנקים, הפעילויות שהמלון מציע לאורחים מגוונות, האוכל של המלון יותר מידי טעים למי שמנסה לשמור על המשקל וכל זה לנופיה הקסומים של הכנרת.
המחיר ללילה במסגרת "הכל כלול"  950 ₪ לזוג.

 
מומלץ בחום..תהנו.

 

 
 
כתובת: קלאב הוטל טבריה
רחוב אחד העם 50, טבריה.
להזמנות :8771*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה