יום ראשון, 1 במרץ 2015

הפתרון המושלם לשיער שלך ה wet brush


את התספורת הראשונה שלי עשיתי בגיל 18, ערב גיוסי לצה"ל הלכתי לספר וקיצרתי את שערי שלעולם לא ראה מספריים (חוץ מקצוות).
אז אתם בטח מתארים לעצמכם איזה ארוך היה שיערי. ועד היום אחד מהזכרונות שחקוקים בראשי הם המאבק של אימי היקרה עם שערי במקלחת,
כילדה קטנה עם שיער עד המותן כל מקלחת עבורי היתה סיוט, הכאב של משיכת השיער והתרת הקשרים ולמרות שאימי היתה עדינה ככל האפשר תמיד היה אי נוחות מסויימת בשלב סירוק השיער.
וכיום כאמא של גמד מחמד קטנה שגם לה שיער ארוך חשוב לי שסירוק השיער שלה יעבור לה בנעימים ולא יהיה מלווה בכאב,
ולכן אני מנסה כל מברשת ומסרק על מנת למצוא את המושלם עבורה ועבורי.
 
קיבלתי להתנסות את ה- WET BRUSH , המברשת שנראית כמו רוב המברשות שמשווקות היום בשוק לא נראית שונה או מיוחדת מהן.
הסוד של המברשת שהופך אותה לכל כך שונה משאר המברשות הוא בסיבי המברשת החכמים, עם טכנולוגית IntelliFlexTM. הסיבים דקים במיוחד אך חזקים מאוד,
יודעים מתי להיות רכים ומתי קשיחים ומאפשרים סירוק עדין, בריא וללא כאבים. הגמישות משתנה בהתאם להתנגדות השיער ומונעת משיכה, קריעה, ושבירה של השיער.
אז נכון שמעצבי השיער ומביני דבר אומרים תמיד שאין לסרק את השיער שהוא רטוב וזה מכוון שהשיער מתרכך בזמן המקלחת במגע עם המים והברשתו בצורה לא נכונה גורמת לקריעה, תלישה ושחיקה של השיער,
אבל עם ה- wet brush   הבעיה הזאת לא קיימת בזכות הסיבים הגמישים שלה השיער לא נתלש ונקרע במהלך הסירוק.
 
המברשת מיועדת כמובן לנשים עם כל סוגי השיער כולל נשים הסובלות מנשירה מוגברת ונשים עם שיער פגום כתוצאה מטיפולי חום (פן והחלקה) ושימוש בכימיקלים (צבע) שהשיער שלהן שביר במיוחד.
היא גם מתאימה לשימוש גם עם פאות ותוספות שיער כי העדינות שלה מונעת תלישה של השערות היקרות וכן כי הסיבים לא נתפסים בחיבור לשיער הראש.
אז אחרי שניסיתי את המברשת עלי ועל הגמדונת אני יכולה להמליץ עליה בחום...
אני שמחה לספר לכם שלמרות שהיה לי חשש שבגלל הרכות של הסיבים היא לא מסוגלת להתמודד עם שיער עבה והתרת קשרים החשש שלי התברר כלא מוצדק,
המברשת התירה את הקשרים במהירות וביעילות ובלי כאבי משיכה וטענות מצד הגמדונת הקטנה..אז אותי המברשת הזאת קנתה..
לרכישה אונליין ורשימת חנויות: www.wetbrush.co.il



 
 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה