יום ראשון, 17 במאי 2015

ארוחת בוקר של מלכים - קפה לנדוור




קיבלנו הזמנה זוגית לארוחת בוקר בקפה לנדוור, כבר בטלפון הראשון שהתקשרתי לתאם הגעה נענתי ע"י בחורה מקסימה שאמרה לי שהם ישמחו לאפשר לי לממש את השובר גם בשבת דבר ששימחאותי מאוד כי זה איפשר לי להגיע ללנדוור עם האיש ועם הגמד מחמד הקטנה.
הגענו בשבת בבוקר לשדרות ההשכלה 17 בתל אביב ומצאנו מהר חניה מול הבית קפה. במבט ראשוני המראה הנעים והעיצוב המהמם גורם לך לרצות להכנס ולשבת אפילו אם אתה לא רעב...



אבל למזלנו אנחנו באנו רעבים מאוד..בפנים קיבלה אותנו מלצרית חייכנית ומנהלת המקום אתי שהתגלתה בהמשך כאשת שיחה מאוד נעימה ומעניינת ואז הגיעו התפריטים..תראו איזה יופי..גם בעיצוב שלהם הושקעה מחשבה מרובה


קיבלנו לשולחן ארוחת בוקר זוגית וכוסות מיץ טבעי סחוט וסלסלת לחמים
שכללה בתוכה גם בורקיטס גבינה טריים וטעימים..רוצים לראות??


 



אז אחרי שסעדנו את ארוחת הבוקר הנהדרת הזאת נשאר לנו מקום לקינוח??
אז זהו שלי לא נשאר..אבל למרות הכל קיבלתי מנת רוזלך טעימה וריחנית שגרמה לי להתחרט שלא השארתי לי מקום קטן בבטן גם לקינוח..אבל אל חשש המעדן הזה נארז ועכשיו הוא יושב פה לידי בצלחת מחכה שהרשומה תעלה בשביל לקבל קצת יחס ממני  ;).



והאיש היקר..הצליאקי הגאה הזמין עוגת שוקולד חמה נטולת גלוטן שהגיעה מלווה בגלידת בננה עם חתיכות שוקולד והר של קצפת טריה וטעימה


אז כמובן לפני שהולכים הביתה חייבים לעשות סיבוב בשירותים, וגם שם נתקלתי בנקיון מופתי ודלתות כניסה אדומות שמעלות חיוך ואנרגיות טובות..
אז כמו שבעלת המקום המקסימה אתי הגדירה את בית הקפה המקסים שלה "בית קפה ידידותי לילדים וכלבים" את זה הגמד מחמד מאשרת כי לקראת סוף הארוחה תראו מי בא לבקר...



אז אנחנו בלי ספק נחזור לבקר את הבית קפה הנעים והמקסים הזה...מומלץ בחום..
אז תודה לקפה לנדוור על האירוח המקסים :kiss


לאתר הרשת : לנדוור



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה