יום שני, 4 במאי 2015

זוכי מוצר השנה 2015 בסיור אצלי במטבח




מוצר השנה חוגג עשור בישראל וכמו בכל שנה ניתן למצוא בין זוכי "מוצר השנה 2015" מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות המובילים בתחומם בחדשנות ובאיכות. את זוכי מוצר השנה בוחרים צרכנים כמוני וכמוך שאחרי ניסוי וטעיה מגבשים דעה על טיבו וחדשנותו של כל מוצר ומוצר. החותמת של מוצר השנה משמשת את הצרכנים כקיצור דרך וחוסכת להם זמן, התלבטות וכסף. מנסיון שלי כצרכנית אני שמה לב (לפעמים גם לאחר מעשה) שעל הרכישות שלי אני מעדיפה לראות את הלוגו האדום והמכובד דבר המקל עלי את ההתלבטות בבחירת המוצר.

השנה בין שלל הזוכים המכובדים מצאתי 3 מוצרים שכחובבת מטבח מאוד עניינו אותי ועליהם בחרתי להרחיב.

סכיני Lady Arcos


כסכינאית חובבת המטבח שלי מצוייד במגוון רחב של סכינים של חברות שונות ובגדלים שונים.
במהלך השנים למדתי מהן הסכינים המעודפות עלי ולאיזה מטרה כל סכין מיועדת.
ליידי ארקוס כשמה כן היא מותאמת מבחינת גודלה, משקלה ועיצוב הידית מבחינה אנטומית לנשים וזה עוד לפני שדיברנו על הצבע הלבן המדהים של הידית המבדיל אותה מרוב סכיני המטבח השחורות.
הלהב של סכין ליידי ארקוס עשויה ממתכת NITRUM במיקשה אחת דבר המחזק את הסכין.
כמו לכל סכיני ארקוס גם הליידי ארקוס מגיעה עם 10 שנים אחריות.
את הליידי שלי הכנסתי למטבח לקיצוץ סלט עגבניות מסיבי ואת השימוש ניתן לסכם במילה אחת "אהבה".



אג מאסטר

האג מאסטר הוא מתקן לבישול חווייתי בטכנולוגיית הבישול האנכית. בעזרתו תוכלו לשדרג עד סוף גבול הדמיון את החביתות, הפאנקייקים, הטורטיות, המאפים שלכם ועוד.
השימוש באג מאסטר קל וידידותי לשימוש ואפילו מתאים לשימוש של ילדים.
ערכת האג מאסטר כוללת בתוכה דוחסן להכנת בשרים כגון קבב, שיפודי עץ ומברשת ניקוי.
את האג מאסטר לקחה לנסיעת מבחן הגמד מחמד ואחרי כחמש דקות של עשיה מהנה נהנתה לה מחביתת גבינות עשירה על מקל. זה בלי ספק ג'אג'ט מטבחי מקסים ומומלץ לחובבי המטבח והאירוח.



סדרת השיש השחור של פוד אפיל


לאחרונה ברוב תוכניות הבישול ניתן לראות את הטרנד החדש בציפויי הסירים והמחבתות , ציפוי דמוי שיש.
ברוב המקרים באמת מדובר בציפוי שרק מדמה את השיש ע"י הנקודות הלבנות שלו אולם לא מדובר באמת בציפוי שיש אמיתי וחזק. להבדיל מאותם מוצרים סדרת השיש השחור של חברת פוד אפיל עשויה משיש חזק ועמיד וללא עופרת, קדמיום ו- pfoa. השימוש במוצרי סדרת השיש השחור מותאמים לבישול ללא שמן כלל וכל זה ללא חשש מהדבקות, מקילוף הציפוי ותוך השגת אפקט בישול ופיזור חום אופטימלית והיא אף היחידה שניתן במהלך הבישול לעבוד עם אביזרי מתכת ללא חשש לפגיעה בציפוי.
את מחבת השיש השחור שלי הפגשתי לדייט לוהט (תרתי משמע) עם שניצלים ללא תוספת שמן כלל. זמן הבישול היה קצר יחסית והשניצלים הפזורים במחבת בושלו באותה רמת עשיה. את המחבת לאחר השימוש ניקיתי במהירות ובלי שום צורך בשיפשוף. מומלץ בחום לכל חובבי המטבח המנסים לשמור על אורח חיים בריא ולחסוך שמן וטיגונים.








עד כאן נבחרת החלומות שלי המורכבת מזוכי מוצר השנה 2015.
למידע נוסף על המוצרים ושאר הזוכים : מוצר השנה 2015.















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה