יום שלישי, 26 במאי 2015

בואי ללמוד מהגורו של האמהות, Mama guru




עדיין יש בראשי זכרון עמום של החיים לפני פרוץ הגמד לחיינו.
הכל היה אז הרבה יותר פשוט (וגם מסודר ונקי אבל זה כבר נושא אחר surprise).
אז, את שעות אחה"צ ביליתי בשיטוט איטי בקניונים תוך שיזוף מסיבי של כרטיס האשראי לאורם של הפלורסנטים.
אז, את שעות הערב ביליתי בפאבים אפלוליים ומלאי עשן בחברת הכנופיה הניצחית (לשעבר).
אז, השימוש שלי באינטרנט הסתכם באולי צ'יטוט חביב עם חברה בשעות הערב או בחינת מקומות הבילוי הנחשבים.
ומאז פרוץ הגמד? אין לי זמן לנשום. ופה אני מורידה את הכובע בענווה מול הורים ואמהות לשלושה ילדים ויותר..
כי בין העבודה, הבית, הגמד, האיש, הכלבה..הצילו....
את חיי ואת לוח הזמנים שיכללתי בעזרת שימוש מסיבי במחשב ובאינטרנט. את הקניות לבית אני מבצעת און ליין בסופר, את המיסים אני משלמת און ליין באתר הרשות, את בגדי הגמד אני מזמינה מאתרים בארץ ולפעמים גם מחו"ל ועוד...
אבל מה לגבי ה"גודייז"? כל אותם מוצרים שלא ניתן למצוא בסופר השכונתי, או באתרי הקניות ברשת? אותם מוצרים שכבר נבדקו ונמצאו חיוניים ע"י אמהות בדיוק כמוך..
נכון נשמע חלומי? אז זה לא חלום. את כל זה תמצאי באתר "מאמא גורו".




למעשה מדובר במועדון צרכנות אקסלוסיבי לנשים בלבד (האבות מתבקשים לסלוח מראש).
המאפשר לנו האמהות לרכוש מוצרי איכות חיוניים במחירים ללא תחרות (זה לא סלוגן..זה בדוק..)
במאמא גורו אספו עבורינו את מוצרי החובה בכל בית, מהמוצר הכי קטן (מוצץ) ועד המוצר הכי גדול ומפנק (חופשה בחו"ל).
במאמא גורו אמהות בדיוק כמוך מדרגות את טיב וחיוניות המוצרים ככה שאת ההתלבטות שלך את יכולה להפיג בעזרת חוות דעת וניסיונן של אחרות. ביקרת ב"מאמא גורו" ולא מצאת את מה שחיפשת? בדף הפייסבוק של מאמא גורו נמצאות בנות הצוות ששומעות כל משאלה וכמו פיות טובות מגשימות אותן.

נכון נשמע אגדי? אז מה את עדיין עושה פה?
להרשמה לאתר "מאמא גורו" - Mama guru
לדף הפייסבוק של מאמא גורו - מאמא גורו פייסבוק






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה