יום שבת, 9 במאי 2015

פארק נחשונית, הפארק שיכניס לנו אקשן לקיץ

הוזמנתי עם כל המשפוחה הקטנה שלי ליום כייף בפארק המים נחשונית לקראת פתיחת עונת הרחצה קיץ 2015.
אז עלינו על מדי א' (בגדי ים) ונסענו לכיוון יום שכולו כייף וחוויות.
כשהגענו לפארק אחרי שהתמקמנו במקום מוצל לקחנו את מפת האתר ויצאנו לעשות סיבוב על מנת לבחון את האטרקציות שהמקום מציע

פארק נחשונית, הממוקם בקיבוץ נחשונים, במרכז הארץ (ליד ראש העין ולכביש 6) משתרע על שטח של כ-40 דונם,
והוא היחיד בארץ המשלב שלושה פארקים עם אטרקציות לכל המשפחה  בכרטיס אחד: פארק מים, פארק מוטורי ופארק שעשועים.

* פארק השעשועים כולל: ג'ימבורי ממוזג, קרוסלת סוסים, קרוסלת מטוסים,
   קרוסלת כסאות מעופפים, רחבת מתנפחים לילדים, תותחי כדורים, מכוניות מתנגשות ועוד.

* פארק המים כולל:  שלוש בריכות שחייה שונות, 2 מגלשות אקסטרים בגובה 12 מ' ומגלשת ספיראלה,
   מתקני מים מיוחדים ועוד, המתאימים לילדים בכל הגילאים כמו גם למבוגרים.

* פארק מוטורי כולל: מסלולי קארטינג (מתאים לילדים ולמבוגרים), מכוניות מתנגשות קטנות- קאר-קט ומכוניות מתנגשות גדולות, ספארי ג'יפים אתגרי, חשמליות מארץ האגדות, רחפת אבוב מתנגשות ועוד, המיועדים לילדים ובני  נוער.

עוד בפארק נחשונית, 3 בריכות שחיה, מרחבי דשא ירוקים, אמפיתיאטרון המארח את מיטב האומנים וכובי הילדים, פינות נוי, חורשת עצים מוצלת עם שפע שולחנות וכיסאות לפיקניק ולברביקיו (מותר להדליק מנגלים בשטח החורשה בלבד), קולנוע בארבעה מימדים ועוד שלל אטרקציות לקטנטנים.

במהלך חודשי הקיץ יתקיימו מופעים של כוכבי ילדים, ביניהם: מיכל צפיר, מיכל הקטנה, ועוד. (עדכון און ליין יופיע באתר הפארק בלוח המופעים).

ביום שבו ביקרנו התקיימו במקום הופעות של יובל המבולבל, סבא טוביה וכוכבת הילדים מיכל הקטנה.
הגמדונת שלי ויתרה על הצפיה במופע אבל על תמונה עם הרכב של מיכל היא לא הסכימה לוותר.

שעות פתיחה פארק נחשונית:
ימים א-ה 10:00-17:00
שישי 9:00-16:00
שבת 9:00-17:00
שפע של חניה!!- ללא תשלום.
גישה לנכים.

כרטיסים
כרטיס בקופה- 106 ₪ (רצוי לרכוש כרטיס ברכישה מוקדמת באתר במחיר מוזל)