יום רביעי, 25 במרץ 2015

בנפייבר to go כל מה שהגוף שלך צריך בשקיק



אצלי תקופת האביב מביאה חוץ מאת החג המשפחתי האהוב עלי גם חשבון נפש וזמן להחלטות חדשות. והשנה אחת מההחלטות החשובות שעלו היא שמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא. אז את ההחלטה החשובה הזאת אני מייסמת בעזרת תזונה המכילה פחות שמן ושומן, הפחתה בפחמימות, קיצוץ במתוקים ושילוב של בנפייבר בתזונה היומיומית.

'בנפייבר' מי שלא מכיר הינו אבקת סיבים תזונתיים המסייעים לשמירה על הבריאות, לשיפור תפקוד מערכת העיכול ולאורח חיים בריא יותר. בנפייבר מספק 100%   סיבים תזונתיים פרה ביוטיים, טבעי, ללא טעם או ריח, עשוי מגואר-גאם.
בנפייבר מתמוסס בקלות ונטמע בכל מזון ומרקם. את הבנפייבר ניתן להוסיף למאכלים חמים או קרים, לשתיה או מוצקים ואף בבישול וכל זה ללא שינוי של צבע, מרקם וטעם האוכל.
 
למה להוסיף לתזונה שלנו סיבים תזונתיים? דיאטנים ממליצים להוסיף סיבים תזונתיים לתפריט היומי באופן קבוע כיוון שאלו עוזרים לשמור על הבריאות ומשפרים את תפקוד מערכת העיכול. איגוד התזונה האמריקאי (ADA) ממליץ על צריכה יומית לבוגרים של של 25-38 גרם סיבים תזונתיים ביום, אולם התזונה המערבית דלה בסיבים וסקר מצב בריאות ותזונה לאומי אחרון של משרד הבריאות הראה כי האוכלוסייה כ- 40% פחות מכמות הסיבים המומלצת.בנפייבר עוזר להשלים את החסר ומומלץ כתוספת יום יומית.
 
אבל...ופה יש אבל גדול כי חוץ מהחלטות חדשות האביב מביא איתו גם את חג הפסח הארוך שמוקדש אצלנו במשפחה לטיולים וזמן איכות משפחתי רחוק מהבית דבר המקשה על שילוב הבנפייבר בתזונה.

אז... איך להמשיך גם בתקופה זו לשמור על צריכת הסיבים  היומית הנדרשת?
יש פיתרון!
 
נובארטיס יצרנית הבנפייבר מציגה את בנפייבר TO GO – אבקת סיבים תזונתיים לשימוש מחוץ לבית.
האריזה מכילה 14 מנות אישיות – יומיות לשימוש מחוץ לבית, בעבודה, בטיולים ובכל מקום!
כל מנה מכילה כמות מדודה מראש של 6.7 גר' (2 כפות) מתוכם 6.3 גר' סיבים תזונתיים.
אריזת הבנפייבר TO GO נוחה לשימוש ומבטיחה צריכה יומית מספקת של סיבים לגוף.
אז פשוט תזרקו לתיק שלכם שקיק ואתם בדרך הנכונה לחיים בריאים יותר.

מחיר: לאריזה המכילה 14 מנות אישיות-  50.76

ובמיוחד בשבילכם גם קופון הנחה

ניתן להשיג בבתי המרקחת, רשתות הפארמים ובתי טבע נבחרים.






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה