יום חמישי, 12 במרץ 2015

בוזנו ארוחת בריאות, כי לכלבה שלי מגיע הטוב ביותר



d.j כבר 14 שנה היא חלק מהמשפחה שלנו, האיש על מנת להצילה קנה אותה מילדים ברחוב שרצו למכור אותה לקרבות () . היא היתה גורה קטנטנה של בוסקר מעורב עם אמסטף שנכנסה לליבנו תוך שניות ואומצה מיידית כבתנו הבכורה. למרות שילוב הגזע הנשמע מעט מפחיד שלה היא כלבת בית מהממת עם אופי של חתלתול אוהב ומפונק. וכראוי לבת בכורה וקשישה גם בתזונה שלה אנחנו תמיד מחפשים את הטוב ביותר עבורה. במהלך השנים התזונה שלה היתה רוב הזמן מבוססת על בונזו כי מבחינת הטעם נראה היה שהוא האהוב עליה.
בימים אלה בונזו משיקים סדרת מזון בריאות עבור ההולכים על ארבע שלנו.


עם בונזו ארוחת בריאות אנחנו מעניקים לכלב שלנו ארוחה מזינה המכילה 27% חלבון התורם לבנייה ולחיזוק מסת השריר בטעמים של עוף, דגים וירקות (גזר, פטרוזיליה, עולש וזרעי פשתן). בונזו ארוחת בריאות עשיר בסיבים תזונתיים מסוג FOS המסייעים למערכת העיכול של הכלב ותורמים להסדר ביציאות. d.j הקשישונת קיבלה את בונזו ארוחת בריאות ואחרי ריחרוח מקיף היא קיבלה צלחת לנשנוש



את הקערה היא חיסלה תוך דקותיים בהתלהבות רבה בזמן שאני בחנתי לעומק את השקית וזה מה שגיליתי:
1- הריח של בונזו ארוחת בריאות לא חריג בריחו לעומת כל אוכל אחר של כלבים.
2- מאוד אהבתי את העובדה שחתיכות המזון קטנות ושטוחות דבר המקל על הכלב ללעוס אותו.
3- חתיכות המזון מגיעות בצורות שונות ולא צבעוניות (שונאת ששמים צבע מאכל באוכל של הכלבים כי זה נראה לי הכי מיותר שיש).


אחרי כמה ימים של האכלה בבונזו ארוחת בריאות ההתלהבות של d.j מהאוכל לא פחתה (דבר שקורה בדרך כלל אחרי יום או יומיים), מבחינת היציאות לא נרשם שום שיפור אבל מצד שני לא היה אצלנו (חמסה חמסה) צורך בשיפור surprise. מה שכן אני בטוחה שאת בונזו ארוחת בריאות אנחנו נאמץ מעכשיו גם כי הכלבונת אוהבת אותו מאוד וגם אני מאושרת בידיעה שאני מעניקה לה את הטוב ביותר מבחינת התזונה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה