יום שבת, 21 במרץ 2015

המותג life מבית סופר פארם מציג חידושים לקטנטנים



אחד הדברים שיותר זכורים לי מהתקופת הינקות של הגמד מחמד זה התלות הבלתי מוסברת למוצץ.
תמיד היה אפשר למצוא אצלי בכיס, ברכב, בתיק, בעגלה מוצצים נוספים כי אם חלילה המוצץ היה נופל לה מהפה לריצפה היתה מתחילה סאגת בכי בלתי פוסקת.
במיוחד להורים כמוני המותג life baba's מציגים סטרילזטור נייד לחיטוי מוצצים ופטמות בקבוקים.

  
הסטרליזטור משמיד כ- 99% מהחיידקים המצטברים על המוצצים או פטמות בקבוקי ההאכלה של התינוק, באמצעות טכנולוגיית UV, ומחטא אותם בתוך 3 דקות בלבד. הסטריליזטור, מתאים לכל סוגי המוצצים, פועל בעזרת שלוש סוללות AAA ובניגוד לחיטוי באמצעות הרתחה, השימוש במכשיר איננו מכווץ את המוצץ או פוגם בצורתו. המכשיר קומפקטי ומעוצב, ניתן לנשיאה לכל מקום בתיק התינוק ובשל כך מעניק מענה מיידי להורים, כאשר המוצץ נופל על הרצפה או כשפטמת הבקבוק איננה נקייה מספיק לשימוש.
ניתן להשיג בצבעים :כחול, ירוק או וורוד. מחיר: 49.90 ₪
 
 
אופיר ענבר מנהל לייף ברשת סופר- פארם: "קטגוריית Life Baby's, ממשיכה להתחדש ומוסיפה לשורותיה מוצרים בעלי בשורה חדשנית בתחום התינוקות, המקלים על חיי ההורים. מחמם המגבונים ומחטא המוצצים הושקו לאחרונה כחלק ממגמה זו של לייף להעניק מענה רחב לצרכי ההורים והתינוקות, ולספק פתרונות מתקדמים ובמחיר משתלם "

kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss


לייף מבית סופר-פארם משיק סדרת מוצרי טיפוח חדשים לילדים עם דמויות דיסני
שמפו, מרכך ואל סבון בדמויות מוכרות ואהובות : פרוזן, ספיידרמן, סינדרלה ובת הים הקטנה

מוצרי הסדרה:
  • שמפו ואל- סבון ספיידרמן,
  • מרכך לסירוק קל ואל סבון לילדות של בת הים הקטנה
  • שמפו לסירוק קל של פרוזן.

כל המוצרים מועשרים בגינקו בילובה המזין את העור ומותאמים לשימוש יום יומי של ילדים.
700 מ"ל ליחידה. מחיר מבצע: 11.90 ש"ח

סדרת סינדרלה
בנוסף, לרגל השקת הסרט סינדרלה - הפנטזיה הרומנטית של כל הזמנים אודות הנערה לכלוכית שהופכת לנסיכה בזכות נעל קסומה, מציע לייף מוצרי טיפוח לילדות המעוטרות בדמותה של סינדרלה: אל סבון, שמפו לסירוק קל ומרכך לסירוק קל.
300 מ"ל ליחידה. מחיר מבצע: 7.90

מותג לייף מבית סופר-פארם יוצא בשיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת דיסני. במסגרת הפעילות המשותפת, יושקו סדרות מוצרים חדשות לילדים בעיטור דמויות אהובות מסרטי דיסני וכן דמויות מסרטים חדשים שיעלו בהמשך השנה לאקרנים. כאשר הראשון שבהם הוא סינדרלה שיוקרן בבתי הקולנוע בארץ החל מ ה-15 במרץ.

 
בנוסף לרגל צאת הסרט "סינדרלה" מציע לייף מבית סופר-פארם מבצע מיוחד לכל המשפחה: קונים ב- 50 שקל ומעלה ממגוון מוצרי לייף, ומקבלים כרטיס מתנה לסרט סינדרלה בבתי הקולנוע של רשת 'תיאטראות ישראל'.
המבצע יתקיים בין התאריכים 12 למרץ ועד ל-25 במרץ.


kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה