יום שבת, 7 במרץ 2015

STAR KIST הכוכב של הטונה




את טונת סטארקיסט אין מצב שלא תמצאו אצלי בבית בכל רגע נתון.
טונת סטארקיסט האיכותית תפסה אצלי בארוחות משבצת של כבוד מאחר ואני כמעט שלא אוכלת דגים אז הטונה מהווה מבחינתי תחליף מצויין ונגיש. את הטונה שלי אני משלבת בסלטים, בכריכים, במאפים, כתוספת לארוחת בוקר ועוד. השנה טונת סטארקיסט בשמן זית זכתה בתואר המכובד "מוצר השנה" מדובר בטונה בהירה בשמן זית איכותי המעניק לטונה מרקם מעודן, ניחוח עשיר וטעם עמוק. לאחרונה נכנס לחיי המולטיקייק דבר שגרם לי לחושב איך אני משלבת בו את אהבתי לטונה וזה מה שיצא.



מאפה טונה חריפה ללא גלוטן (בפלטת הדונטס)
המצרכים:
1/2 קופסא של טונה סטארקיסט מסוננת חלקית (להשאיר מעט שמן)
1 עגבניה גדולה מרוסקת בפומפיה
1 מלפפון חמוץ קצוץ דק דק
חריף לפי הטעם (לא חייב)
2 כפות מיונז או קליונז
חצי כוס קמח ללא גלוטן
מלח, פלפל, פפריקה חריפה, שום גבישי
אופן ההכנה:
מערבבים את כל המצרכים עד שהתערובת אחידה וחלקה ללא גושים.
את הבלילה יוצקים בעזרת כף סיליקון לשקעים של מכשיר המולטיקייק עם פלטות הדונטס אותם שימנו בעזרת תרסיס שמן. זמן האפיה כ-7 דקות.


בתאבון kiss





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה