יום שבת, 24 ביולי 2021

בואו להכיר את המנות החדשות של ד'ומינוס

הפרסומת ההורסת של דומינו'ס שבה מככבים מאור כהן ופילפיל העלתה לי חוץ מחיוך על השפתיים גם חשק עז לטעום את אותו כריך קרינבור שנוצר במיוחד עבור כל אותם חברים מבאסים שלא זורמים עם פיצה (מסתבר שיש כאלה...).

אז אחרי שבדומינו'ס הרימו את הכפפה והשיקו מגוון מנות מעולות שהן לא פיצה הכוללותכריך סלופי ג'ו, כריך עוף, כריכים צמחוניים/טבעוניים, Cheesy Rolls חמאה ועשבי תיבול ועוד..  

הגיע הזמן להכיר את הכוכבים החדשים והטעימים של דומינו'ס:

כריך קרניבור

כריך מג'בטה קראנצ'ית מפוצץ בסרוולד איכותי, סלייסים של חזה בקר, פפרוני של דומינו'ס, רצועות בצל סגול, עגבניות, פטריות טריות עם איולי שום ורוטב צ'ילי אריזונה. מחיר: כ-45 ₪. (*את הכריך יהיה אפשר להזמין גם עם תוספת של מוצרלה איכותית בתוספת של 4.90 .)


Meat Rolls

מנה הכוללת 8 יחידות Rolls טעימים במיוחד במילוי חמאת שום, סלייסים של חזה בקרשום קונפי, פרמזן ומוצרלה איכותית. מחיר: כ- 27.90 ₪.


אחרי שטעמתי את המנות החדשות של ד'ומינוס אני מודה בפה מלא פירורים ובלי בושה שמהיום אני פיליפיל גאה כי אין מצב שאני לא אשוב להזמין את כריך הקרינבור העסיסי. שהוא בלי ספק הכריך הכי הטעים שיצא לי לאכול לאחרונה ואולי אפילו בכלל..


ולפני סיום עוד שאפו ענקי מגיע לדומינו'ס על הפיצה ללא גלוטן שלהם. פיצה שלא נופלת ברמת הטעם ובנראות מאחותה הגלוטנית וכל פעם מחדש גורמת לצליאקי שלי המון הנאה..



לצפיה בתפריט ולהזמנות: דומינו'ס

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה