לאחר
כעשר שנים של סיקור ייחודי ומרגש ברחבי העולם, תחרות "תינוק השנה של גרבר"
מגיעה גם לישראל. התחרות הינה חגיגה גדולה של התינוקות ומשפחותיהם ברחבי העולם, המבטיחים
יחד עם גרבר להמשיך ולהפיץ אושר ושמחה בהלימה לערכי המותג.
בלוגו של החברה מופיעה דמותה של תינוקת, שהפכה לתינוקת הכי מפורסמת בעולם. התינוקת היא אן טרנר קוק שהיום היא בת 95 ובבגרותה הפכה למורה וסופרת ספרי מסתורין. דמותה אוירה על ידי דורותי גרבר, ונבחרה על ידי החברה, במסגרת תחרות שנערכה ב-1928 לבחירת לוגו החברה. וכך, עד היום היא התינוקת המוכרת ביותר בעולם המתנוססת על הלוגו האייקוני של מוצרי גרבר האהובים.
תחרות התינוק של גרבר קיימת כבר למעלה מעשור ברחבי ארה"ב והניבה כבר לא מעט סיפורים מרגשים שהפכו את המותג לשם נרדף של חמידות (cuteness) ושמחת חיים של תינוקות. למעשה, האייקון כל כך מזוהה שכל הורה שתפגשו יכול להישבע שהוא רואה בו את התינוק שלו. עתה, התחרות מגיעה לישראל תחת הקונספט הלועזי Feeding cuteness to the world (מזינים את העולם בחמידות) כך שגם הורי ישראל יוכלו להפיץ עוד אושר ושמחה בעולם עם התינוק הייחודי שלהם.
התחרות תחל ב-5 ליולי 2021, למשך שישה שבועות במסגרתם הציבור יוזמן לבחור בכל שבוע תינוק אחד אשר יזכה בתואר "חביב הקהל" ובערכת מוצרים מפנקת מתנת גרבר. בנוסף, יבחרו השופטים עוד ארבעה תינוקות בכל שבוע שייקראו ארבעת הפיינליסטים. בשיאה של התחרות יבחר צוות שופטים מבין כלל חביבי הקהל והפיינליסטים את התינוק עם הסיפור ששבה את לבם ויזכו אותו בתואר "תינוק השנה של גרבר" ובפרס לעיצוב חדר תינוקות חלומי.
צוות השופטים יכלול הורים מנוסים ומעורבים במיוחד ביניהם דנה גרוצקי-אמא לשתי בנות ומנחת טלוויזיה, עומר מילר-אבא לשלושה ושף ורוית דגן, מנהלת שיווק רפואי ותוכן מדעי בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה.
התחרות
תערך באתר ייעודי: www.gerberbabyoftheyear.co.il אליו
יוכלו ההורים להזין את פרטי ותמונות התינוק/ת, בתוספת תכונות אופי וסיפורים
המאפיינים את החמידות והייחודיות של התינוק שלהם כמו למשל:
· חיוך
מיליון דולר
· ישן
כמו תינוק
· חברותי
· מסמר האירוע
· אח מושלם
· כובש לבבות
· גאון
של אמא ואבא
· מאהב
קטן
על המועמדים להיות בין הגילאים חצי שנה- לשלוש, והורים או אפוטרופסיים משפטיים יכולים להגיש מועמדות עד לתאריך ה- 16.8.
לדברי
ליהי דר, מנהלת שיווק בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה: "כל תינוק שבא לעולם שובה את
ליבנו מיום היוולדו כאשר הוא מביא איתו את האישיות ושמחת החיים הייחודית לו. גרבר,
מותג תזונת התינוקות הוותיק והאהוב, מזה 90 שנה, הפך לאייקון עולמי ומוביל במדדי
המעורבות והאמון בקרב הורים מרחבי העולם כולו וכך גם בישראל. אנו נרגשים להשיק
לראשונה את התחרות בישראל ולתת במה לספר את הסיפור הייחודי של כל תינוק ולחגוג את
שמחת החיים שהם מכניסים לחיינו."
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה