יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

הלבשה תחתונה סקסית ומפנקת ברשת LEIA LONDON


התחלה של כל האאוטפיט מנצח הוא ללא ספק חזיה איכותית אשר מותאמת למבנה ולמימדי גופנו. לא מדובר בסתם עוד חזיה "שיושבת טוב" כי כבר מזמן הבנו שחזיות צריכות חוץ מלשבת טוב גם לתמוך בחזה, לתת לו צורה נכונה, להיות נוחה ולא מורגשת וכמובן יפה וסקסית כי לחזיות יש לפעמים נטיה קלה לנסות ולהציץ לעולם.
לחזייה במידה מדויקת יש את היכולת לגרום לכל אישה להראות ולהרגיש טוב עם עצמה.
בגלל כל הסיבות הנ"ל אני משתדלת את קניית החזיות שלי לבצע בחנויות המתמחות בהלבשה תחתונה בלבד.
כי ביננו אני לא אלך לסנדלר בשביל לתפור שמלה..נכון?

אחת מהחנויות המועדפות עלי לרכישת חזיות היא ללא ספק רשת ליה לונדון הנותנת מענה גם לבעלות החזה השופע.

ברשת "ליה לונדון" ניתן למצוא חזיות בטווח מידות רחב בשלל צבעים, צורות, דגמים, בדים וגזרות. העשויות מבדים איכותיים ,נושמים ואופנתיים השייכות למיטב היצרנים בעולם.

ברשת "ליה לונדון"  מגוון רחב יותר של מידות, לקבלת " זיווג"  מושלם בין הפריט למבנה הגוף האינדיבידואלי.  התאמה מושלמת זו מושגת תודות למנעד הרחב של המידות והגזרות. בעוד שמותגים רבים המתמחים בהלבשה תחתונה מציעים חזיות במידות "סטנדרטיות", עם מספר מידות "קאפ" והיקף מצומצם.  ב"ליה לונדון" הטווח רחב בהרבה וכולל 64 מידות שונות,  ניתן למצוא מהיקף 65 עד קאפ jj  חזייה המותאמת בצורה מדויקת, תוך התחשבות בגזרת הגוף ואורכו, רוחב הכתפיים, צורת החזה ומבנהו וכדומה-  תביא לתוצאות אופטימאליות.

ברשת  "ליה לונדון" מצוידים חדרי ההלבשה בפוסטר המפרט את התכונות הייחודיות לכל גזרה:  גזרת סטרפלס, מחשוף עמוק, תמיכת צד, חצי קאפ, כיסוי מלא וכו'.

על מנת לסייע לכל אחת לבחור נכון, עומדות לרשות לקוחות הרשת מוכרות מנוסות, מקצועיות, בעלות ניסיון עשיר בלבני נשים המעניקות יחס אישי ונעים. צוות החנות מוכשר להתאים את החזייה הנכונה בהתאמה אישית, מקצועית ובמידה המדויקת. תוך שאילת שאלות נכונות המסייעות בבחירת הדגם והמידה, והכל בצניעות וברגישות המתבקשת. כך שכל אישה, בכל מידה תוכל ליהנות ממגוון של גזרות וצבעים שונים של חזיות המעניקות תמיכה ונוחות מושלמת. אישית אני יכולה להעיד על עצמי שבביקור האחרון שלי בסניף עזריאלי קיבלה את פני מוכרת צעירה שבמבט ראשון קצת חששתי מהיכולת שלה להתאים לי את חזיה המושלמת. ואני שמחה לציין שטעיתי במחשבה זאת, המוכרת על אף גילה הצעיר היתה מנוסה בגזרות ומידות, היתה קשובה וסבלנית ושיפרה לי את חווית הקניה.
מחירים החזיות בליה לונדון נעים בין 350 ל380 ₪  כאשר יש חזיות פרמיום במחיר 550 ₪.         
מחירי התחתונים הם 100 שח או 120 ₪.
בנוסף לתחתונים ולחזיות ניתן למצוא בחנות מבחר של סטים יוקרתיים  "פרימיום" של הלבשה תחתונה לכלות, מחטבים מחמיאים לשמירה על הגזרה מתחת לשמלה או לחצאית, חזיות ספורט לתמיכה מושלמת בפעילות גופנית, חזיות הנקה ידידותיות למשתמשת ובעונת הקיץ בגדי ים וחוף, בגזרות מחמיאות ושלמות ועוד.

לדברי יפעת דה-לרנה ברכה, מנכ"לית ליה לונדון: " אנו הנשים יודעות שבמרדף החיים, עם כל המטלות והמשימות שמוטלות על כתפינו וככאלו שרוצות להרגיש  כשוות ערך גם למין החזק, הנשיות שבנו יכולה להיטשטש ולעיתים להעלם. השמחה שלנו בליה לונדון היא לעזור לכל אישה להתחבר לרגש ולפנימיות שלה בכל שלב בחייה ולהדגיש את הנשיות שבה. כנערה וכאישה צעירה כשהעור עדיין צעיר ומתוח וגם כשהגוף משתנה עם הלידות והשנים. רק את יודעת שהחזיה שאת לובשת לא רק נותנת לך את התמיכה המסורתית שאת צריכה אלא גם גורמת לך להרגיש סקסית, נחשקת, נועזת ומלאת ביטחון.

 מותגים:




פנטסי הינו מותג אלגנטי ואופנתי, אשר מידותיו מגיעות עד לקאפ K  עם היקפים גדולים, וגם למידות קטנות  החל מהיקף 65 .





פריה הינו מותג צעיר, נועז ואופנתי המכוון לנשים שאוהבות אופנה וסטייל בכל גיל.
הדגמים של פריה משלבים גזרה נוחה ועיצוב כייפי וצעיר, יחד עם תמיכה מרבית. זאת בהתאם לקו האופנה , צבעוניות, רעננות וחדשנות.






ווקאול הינו מותג פרימיום המכוון לנשים אשר אוהבות סטייל,
איכות גבוהה ונוחות מרבית.


לאתר לצפיה בקולקציה ולברור סניפים : LEIA LONDON

ובפייסבוק : ליה לונדון

שירות לקוחות 03-6480653


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה