יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

קולקציית טישו שיק מבית kleenex, כי לאף שלך מגיע הטוב ביותר


"השפן הקטן שכח לסגור הדלת...הצטנן המסכן וקיבל נזלת....לה לה לה אפצ'י....."
ואצלי? למרות שאני לא שפנפן קטן ודלתי תמיד נעולה אני לפחות פעם אחד בחורף זוכה לביקור הלא רצוי של ההצטננות.
אז למודת נסיון וכסובלת קבוע מדלקות בסינוסים אני תמיד מצויידת בשלל קלינקסים שיספיקו לי לעונה הקרובה.
אומנם קלינס הפך בלשון העם לשם נרדף לממחטות נייר אבל אצלי קלינקס הכוונה למותג "Kleenex " כי מבחינתי רק ממחטות נייר של קלינקס עושות את ההבדל שמדובר באף הרגיש שלי.

קיבלתי להתנסות שלל מוצרי קלינקס שיצאו השנה עם כמה חידושים מעניינים ושיקים במיוחד.

קלינקס אולטרה
​"אריזה משפחתית" של הקלינקס המוכר והאהוב. המארז מכיל 120 מגבוני אף תלת שכבתיים רכים ונעימים למגע.
האריזה מגיעה במגוון עיצובים צבעונים ומיוחדים.

קלינקס קוביה
מוצר חדש מבית קלינקס. אריזה בצורת קוביה קומפקטית המגיעה בשישה עיצובים משמחים.
מתאים במיוחד לשידה ליד המיטה, לרכב או לכל מקום שבו תרצו להכניס צבע לאווירה החורפית.

"קלינקס TO GO " –מגבוני אף מעוצבים הנכנסים לכל כיס ותיק
 
הפתרון המושלם לתיק, אריזות אישית ומעוצבות הניתנות לנשיאה בקלות בתיק (אפילו בתיק קטן כמו שלי) או בכיס.
קלינקס טו גו מגיע במארז של רביעייה מהודר וצבעוני.  כל אריזה מכילה 8 ממחטות טישו רכות ואיכותיות.

קלינקס לושן
מגבוני אף מועשרים בקרם אלוורה (lotion) , המסייעים במניעת אף אדום וגירוי העור ובעלי מגע רך ומלטף במיוחד בכל קינוח. מכילים קרם לחות, אלוורה וויטמין E. מגבוני אף קלינקס לושן מגיעים בקופסה המכילה 120 מגבונים ובאריזת קובייה דקורטיבית המכילה 75 מגבונים.

קלינקס אובאלי
הרכות המוכרת של קלינקס באריזה אובאלית ייחודית ומעוצבת. עיצוב חדש לסדרה האהובה אשר ממשיכה לגוון ויוצאת לקראת החורף ב3 עיצובים אבסטרקטיים מרהיבים. פריט עיצובי לכל שולחן בבית או במשרד.

קלינקס אקליפטוס

מגבוני אף מועשרים בשמן אקליפטוס, המסייעים בהקלה על גודש באף ובשיפור ההרגשה הכללית.
ממחטות נייר רכות עם ניחוח עדין המסייע על גודש באף.



את מוצרי קלינקס ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם
לאתר קלינקס - Kleenex

אז שיהיה לנו חורף נעים וחף ממחלות kiss










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה