יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

"עינת תעשיות מזון" מציגים חידושים בתחום הכריכים המוכנים

חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק כריכים וסלטים לחנויות הנוחות, משיקה סדרת כריכים חדשים מקמח חיטה מלא. החברה תחל בייצור ושיווק של כריכי חביתה, בולגרית וסלמי, כולם מלחמניות 100% קמח מלא, פרי פיתוח של עינת תעשיות מזון, לחמניות טעימות, רכות, עמידות בחיי מדף ומיוצרות בלעדית עבור ליין הכריכים של עינת.
לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל חברת עינת: "סדרת הכריכים החדשה מצטרפת לסדרת הכריכים המשובחים של "עינת תעשיות מזון", אשר פיתוחם נובע מתוך רצון לתת מענה לצורך במזון בעל ערכים משופרים, זמין ונגיש בדרכים. כמומחית בתחום הכריכים, עינת שמחה לה למטרה להרחיב את ההיצע ולתת לצרכנים פתרונות מגוונים כמו כריך ללא גלוטן, כריך ללא חומרים מהחי (טבעוני) ועוד".
עינת תעשיות מזון הנה החברה המובילה בתחום ייצור כריכים בישראל. בבעלותה מפעל "סנאק טיים" המתמחה בייצור סלטים וארוחות מוכנות. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20 ₪ (כ-22 - 24 ₪ בדיל ארוחה + שתיה בחנויות הנוחות).
כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.
להשיג ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ.

עוד חידוש טעים מבית "עינת תעשיות מזון"
בייגל טוסט קלאסי
בייגל טוסט במשקל 200 גרם המכיל מטבוחה, זיתים ירוקים וגבינה צהובה, טרי וטעים בסגנון כריך ביתי. בייגל הטוסט החדש מיועד להוצאה מהשקית ולהכנה בטוסטר, להנאה צרופה של טעמים. יימכר בחנויות הנוחות בכל רחבי הארץ.
לדברי חיים ברקוביץ, מנהל השיווק של עינת: "בייגל הטוסט החדש מצטרף לסדרת הכריכים המשובחים של "עינת תעשיות מזון" לאור דרישת הצרכנים. שדרגנו את הרכיבים ועדכנו אותם לטעם של הלקוחות, שינינו את האריזה לקו העיצובי של כריכי עינת והתגובות להן זוכה המוצר טובות מאוד. החימום בנקודות המכירה עצמן נועד להביא לצרכן את המוצר טרי וחם באיכות מעולה".
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 18 ₪-20 ₪.
כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה