יום שבת, 26 בדצמבר 2015

הפיצה של דומינו'ס מתחזקת


בימי החורף הקרים שפוקדים אותנו אני מוצאת את עצמי מגיעה לאחר יום עמוס הביתה
והדבר האחרון שבא לי לעשות זה לעמוד במטבח ולהכין אוכל.
אממה, לאכול דווקא כן בא לי, מאוד אפילו. אז מה עושים? מזמינים !
וכבחורה חובבת חידושים ושינויים אני תמיד מחפשת מה מיוחד וחדש (וטעים) ניתן להשיג במרחק של שיחת טלפון אחת.
בדומינו'ס אחרי ההברקה של סדרת המוגזמת הכה מוצלחת לטעמי לא ישבו על השמרים וכיום הם מציגים את דומינו'ס "מחוזקת".
דומינו'ס "מחוזקת": פיצה עם בצק מתובל בעגבניות מיובשות הנעשה בעבודת יד ומוצעת עם תוספת לבחירה במתנה ועם אקסטרה גבינה 100% מוצרלה עד הקצה.
הבצק האדמדם החדש של דומינו'ס מכיל עגבניות מיובשות ועליו ניתן להזמין את כל מגוון התוספות שבתפריט.
דומינו'ס "מחוזקת" מציעה חיזוק משולש: גם בצק מתובל בעגבניות מיובשות המעניק טעם עשיר וארומטי לפיצה, תוספת מתנה לבחירה וגם אקסטרה גבינה 100% מוצרלה על כל הפיצה. כשכל זה מגיע... עד הקצה!


באתר הידידותי להפליא של דומניו'ס הזמנתי בבוקר יום שישי פיצה ותיזמנתי הגעה לשעה 13:00 בצהרים. בשעה 13:00 בדיוק השליח התייצב בדלת עם פיצה חמה וריחנית ומה שנשאר לי ולגמד הבית לבדוק האם אנחנו בעד ההתחזקות.
גמד הבית הקטנה למי שלא זוכר נורא בעייתית בכל מה שקשור לשינויים בתחום המזון ולשמחתי הרבה את השידרוג בפיצה היא אהבה וסיכמה במילה אחת "טעים".
ואני? אני אהבתי את העובדה שאין קשה בפיצה והטעם של העגבניות המיובשות בבצק שידרג פלאים את טעמו. בקיצור מומלץ ביותר.

לרגל השקת קמפיין החורף תצא דומינו'ס במבצע מיוחד הכולל:
פיצה משפחתית "מחוזקת" + תוספת ב 55 ₪ בקניית 2 משפחתיות + בקבוק שתייה במתנה!
ועוד מבצע השקה נוסף : משפחתית "מחוזקת" + תוספת ב- 49.9 ₪ באיסוף עצמי מהסניף. המבצעים תקפים עד 31.1.16

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "תמיד שמגיע החורף אנחנו חושבים על הלהיט החם ביותר שאנחנו יכולים להביא לקהל הלקוחות שלנו. דומינו'ס מחוזקת מיוצרת מחומרי הגלם המשובחים שלנו ומבצק הנעשה בעבודת יד, כמו כל שאר הבצקים שלנו, המעניק איכות קולינרית בלתי מתפשרת בהשוואה לרשתות הפיצה הגדולות בישראל. אני מאמין ששילוב של הבצק עגבניות מיובשות, אקסטרה רוטב, אקסטרה גבינת מוצרלה ותוספת במתנה, וכל זה עד הקצה יעניק לקהל לקוחותינו חוויית פיצה חזקה וטעימה יותר."

להזמנות : דומינו'ס






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה