יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

"נקשרת בקלות" - שקיות מזון עם ידיות לקשירת השקית

כמה פעמים נשארתם עם אריזה של חטיף חצי אכול ביד ולא ידעתם כיצד לסגור אותו ביעילות על מנת שישמר טרי?
לי אישית זה קורה כמה פעמים בשבוע ואז אני מוצאת את עצמי מתלבטת בין שקית סנדוויץ לבין שקית של הסופר.
מצד אחד השקית סנדוויץ קטנה וקומפקטית אולם קשה נורא לקשור אותה ביעילות. ומצד שני שקית הסופר נורא נוחה לקשירה אך היא נורא גדולה ומסורבלת. למה לא מייצרים משהו שמשלב בין השתיים??
אז זהו. ב"ניקול" עשו הכלאה גאונית בין שקית הסופר הנוחה לאחיזה ולקשירה ובין שקית הסנדוויץ הקטנה והקומפקטית.

"נקשרת בקלות" -  שקיות מזון עם ידיות לקשירת השקית
מארז "נקשרת בקלות" מכיל 200 שקיות הנשלפות אחת אחת בגודל מיוחד 25*35 ס"מ
(לעומת 19*25 ס"מ שהוא הגודל של שקית מזון סטנדרטית)
לשקית ידיות המשמשות לנשיאת השקית או לקשירתה ומתאימות במיוחד לשימוש בבית, בגינה,
בתיק ואף לשימוש במקרר ובמקפיא לאחסון מזון .
הגודל של השקיות ונוחות הקשירה שלהן הופך את השקיות לאידיאליות לאחסון כריכים, ירקות ופירות לבית הספר.

כמו כן, שקיות המזון מתאימות לכריכים, לחמניות, פירות, ירקות וכל סוגי המזון שאינם מתאימים לשקית בגודל סטנדרטי. 

אני לא יודעת מה איתכם אבל אני התלהבתי ומצאתי את עצמי מסתובבת במטבח מחפשת מה אפשר "להלביש" בשקיות החדשות והמגניבות שלי (-:
מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪
להשיג ברשתות השיווק והפארם





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה