יום חמישי, 9 ביולי 2015

יולו שכבות..כי דברים טובים באים בשני צבעים



רק לא מזמן הכרנו את yolo, אותו מעדן קרמי וטעים ששינה לנו את התדמית האפרורית של מעדני החלב מקצה לקצה.
את ההתלהבות שלי מיולו אני מייחסת לעובדה שהוא מכיל 15% שוקולד אמיתי מה שגורם לו להיות מעדן מפנק ועשיר בטעמו.
כגרגרנית שוקולד מוצהרת מצאתי את כל סדרת טעמי היולו מאוד מפנקים והבעיה היחידה היתה מה לבחור מהמגוון.
את הבעיה הזאת החברים בתנובה פתרו לי לאחרונה כשהשיקו את YOLO שכבות.

מהיום אני (ואני בטוחה שעוד רבים כמוני) כבר לא צריכים לשבור את הראש באיזה טעם לבחור,
כי יולו שכבות כשמו כן הוא, מורכב מטעמים שונים.
קיבלתי לטעימה את היולו שכבות שוקולד חלב+שוקולד לבן ואת היולו שכבות שוקולד מריר+שוקולד לבן.
לאחר אן דן דינו בחרתי להתחיל את הטעימה ביולו חלב וזה היה פשוט תענוג של שילוב טעמים וצבעים,
וכל זה באותו מחיר קלורי.
וכהרגלנו כל גביע יוגורט\מעדן\גבינה חייב לעבור ביקורת טיב בדרך לפח אצל ההולכת על ארבע שגם היא התלהבה מהפתח הרחב של הגביע מה שאפשר לה ללקק בהנאה את הגביע surprise.

תהנו ובתאבון





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה