יום שבת, 18 ביולי 2015

בחזרה ללימודים עם קרביץ




שנת הלימודים הראשונה של הגמד מחמד עברה במהירות ובכייף גדול. וכיום בזמן החופש הגדול אני מוצאת את עצמי בין שלל הפעילויות והאטרקציות  מנסה להרכיב את רשימת הציוד לשנת הלימודים הקרבה.
בחופש הגדול הורים רבים "שוברים את הראש" היכן לבצע את רכישת הציוד הכי כדאית. מצד אחד אנחנו רוצים לשלוח את ילדנו לבית הספר מצויידים במוצרים הכי טובים שיש, ומצד שני אין לנו רצון לחורר את הכיס יותר מידי.
אני אישית מעדיפה לעשות את הרכישות האלה בחנויות גדולות שיש להם מבחר גדול של מוצרים להציע בקטגוריות שונות של איכות (מטוב עד למצויין) וככה יש לי את האופציה להחליט באיזה מוצר אני יכולה "להסתפק" רק באיכות טובה ובאיזה מוצר אני חייבת את הכי הכי טוב שיש ועליו אני מוכנה להשקיע בהתאם.

אז אחרי הנסיון הרב שצברתי שנה שעברה. השנה אני ממוקדת מטרה ואת הקניות שלי אני מבצעת בקרביץ.
קרביץ שהינה הרשת הגדולה בישראל בתחום ציוד לקראת החזרה לביה''ס, מובילה השנה מהלך של הרחבת תמהיל המוצרים המשווקים ב- 80 סניפיה הפרושים ברחבי הארץ. השנה תציע קרביץ למעלה מ – 12,000 פריטים שונים העומדים בתו התקן הישראלי אשר עברו את כל הבדיקות והאישורים הקפדניים.
על מנת להציע סל קניה משתלם ותחרותי מציעה השנה קרביץ ליין מוצרים תחת מותג הבית "קרביץ".
בין המוצרים ניתן למצוא עפרונות וטושים אורטופדיים וארגונומיים לאחיזה נוחה, מחברות מסוגים שונים,מחקים ומחדדים חדשים באיכות גבוהה במחירים אטרקטיביים

 


בגזרת התיקים לתלמידי כתות א' ב' וג' מציעה קרביץ קולקציה רחבה במיוחד של ילקוטים וטרולים אורתופדיים של מיטב היצרנים המובילים ובהם: קל גב, מודן וטלבר.
במגוון דוגמאות ואפשרויות של מיטב המותגים המובילים בניהם: פרוזן, הלו קיטי, מלחמת הכוכבים, גאליס ועוד.
 

קרביץ תציע בסניפיה את ילקוטי  ה'' I TROLY ''  היוקרתי מבית "קל גב" המוצע רק ברשת קרביץ עם אחריות בלעדית של שנתיים בעוד בשאר המקומות יימכר התיק עם אחריות לשנה אחת.  
תיקי ה''I TROLY'' מאפשרים לילד ל''גלגל'' אחריו את התיק במקום לסחוב אותו על הגב. תיק טרולי נראה כמו תיק רגיל לכל דבר , ובנוסף יש לו גלגלים בתחתית ומוט אחיזה מתקפל והוא מאפשר לילד לסחוב בקלות משקלים כבדים ואינו מכביד על הגב.
ובנוסף תיק הטרול מתפרק והופך ע"י פעולה פשוטה לתיק אורטופדי לשמירה על גבו של הילד. ה- I TROLY מציע למעשה 3 מידות תיק:תיק קטן – שיכול לשמש כתיק אוכל.תיק בנוני – יכול לשמש כתיק שמיועד לחוגים ו/או לימים קצרים [עם פחות דברים לסחוב] ותיק גדול – למערכת שלמה.
התיק מוצע במחיר של 279  שקלים.

דגם נוסף של "קל גב" הוא האולטרה לייט, הטרול האורטופדי הקל והמתרחב ששוקל פחות מ1 ק"ג ומצויד בגלגלים ניתקים המאפשרים גם לשאת את התיק על הגב.האולטרה לייט במגוון דמויות.
התיק מוצע במחיר של 199 שקלים.

חידוש נוסף השנה,  תיקים איכותיים אורתופדיים בעלי ארבע גלגלים מבית "טלבר". מדובר בתיק חדש אשר מגיע עם ארבעה גלגלים חזקים במיוחד השומרים על יציבותו ומעניקים תחושה מרבית של נוחות כאשר הילד מסיע אותו.
התיק מוצע במגוון צבעים ודמויות במחיר מומלץ של 299 שקלים.

גם ילקוטי COOL SMART TROLL  מציעים השנה תיק אורטופדי עם מערכת גב אורטופדית דו שכבתית המותאמת לאנטומיית הגב למניעת חיכוך לאיוורור ונידוף, תמיכה פנימית ליציבות ועמידות ולחלוקת העומס,  ידית טלסקופית, רצועות כתפיים עם פונקציית מתיחה ותלייה , אופציה למערכת גלגלים עם 2  או 4 גלגלים.

עוד תציע קרביץ בסניפיה את smart trolly של מודן, המציעים גב אנטומי משולב קפיצים לבריאות ונוחות מירבית, כתפיות אורטופדיות רחבות ומרופדות, תחתית מונעת שחיקה במגוון דמויות אהובות ומוכרות.

הסמארט טרולי של מודן יוצע במחיר של 299 שקלים
    
חיים גולדשטיין, מנהל הסחר בקרביץ, מסביר כי השנה מציעה קרביץ קולקציה רחבה במיוחד של ילקוטים אליהם ניתן להתאים קלמר תואם, קופסאות אוכל וקולקציית מחברות וכלי כתיבה ליצירת מראה כולל. מגוון הילקוטים מאפשר לכל אחד לבחור את הילקוט היחודי לו. עוד מציין גולדשטיין כי מנסיון רב בתחום מומלץ להגיע עם הילד לחנות ומומחי קרביץ יתיאימו עבורו את הילקוט המתאים למידותיו.


ועכשיו אחרי שכבר בחרנו את התיק שילווה אותנו בשנה בקרובה נהייתי רעבה blush
לקראת החזרה לבית הספר מציגה "קרביץ" את קולקציית קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה לשנת הלימודיים הבאה וזאת כדי לתת מענה לטרנד האקולוגי אשר משתלב עם ערכי שמירה על הסביבה, נוחות וכמובן סטייל.
קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה יגיעו השנה במגוון רחב של מידות, גדלים ואפשרויות. כל זאת על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכים הייעודיים של הילדים.

חיים גולדשטיין, מנהל הסחר של קרביץ, מציין  כי החידוש השנה בתחום קופסאות האוכל הם קופסאות אוכל ממותגות של מיטב כוכבי הילדים ובהם, נסיכות, הלו קיטי, מיני, פרוזן, ברצלונה, ספיידרמן וסופר קליסקו. מדבר בקופסאות אוכל מחולקות עם כיסוי טרמי לשמירה על טריות האוכל שממותג במיטב  כוכבי הילדים שניתן להשיגם בלעדית בקרביץ.
מחיר הקופסאות החל מ 39 שקלים.

קולקציית קופסאות האוכל כוללת גם את בין קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל בגדלים ובסגנונות שונים, מחולקות עם תאים לאחסון, אטומות, השומרות על איכות וטריות המזון. בנוסף, הקופסאות בטוחות לשימוש במיקרוגל, ללא חשש מביספינולאיי ( BPA FREE) והן ידידותיות לסביבה.
קופסאות ה- Sistema ימכרו במחיר החל מ - 20. שקלים.

בנוסף תציע "קרביץ" השנה את מותג קופסאות האוכל האיכותי -  Prêt a Paquet, שהינו גאווה ישראלית מיוצרות במפעל בשדרות, אשר מציע  קופסאות איכותיות, מעוצבות וקלות לנשיאה, המחולקות לתאים.
הקופסאות מגיעות במגוון גדלים וארוזות בתיקים תרמיים אופנתיים ומבודדים, השומרים על חום וקור עד 3 שעות.
קופסאות ה- Prêt a Paquet ימכרו במחיר יוצעו עם ובלי כיסוי טרמי במחיר של החל מ - 19 שקלים.

בקטגוריית בקבוקי השתייה תציע "קרביץ" בקבוקי שתייה בשתי קטגוריות: בקבוקי פלסטיק  אקולוגיים בעיצוב קיצי מרענן וללא ביספינול איי (  ( BPA  FREE באיכות גבוהה וכמובן בעלי תו תקן ישראלי.
ובקבוקי אל – חלד. מגוון הבקבוקים מתאימים לשימוש רב פעמי ועשויים מחומרים איכותיים המאפשרים שמירה על טריות המשקה וטעמו לאורך זמן.  
בקבוקי השתייה מוצעים במגוון גדול של גדלים, צבעים ומותגים במחיר של החל מ 10 שקלים

לאתר קרביץ : קרביץ
לקרביץ בפייסבוק :פייסבוק קרביץ



שנת לימודים פוריה :kiss



 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה