יום ראשון, 19 ביולי 2015

סקארה מציגה קרם גוף סורבה לקיץ קריר ונעים



לחנות "הממתקים" סאקרה אני משתדלת להכנס בכל פעם שאני נתקלת בסניף שלהם.
הצורך העז לבקר בכל סניף וסניף נובע בעיקרו מהיופי, הצבעוניות, הסדר המופתי ומוצרים איכותיים במחירים מפתיעים.
בכל ביקור אני יוצאת עמוסת שלל רב והפתעות לי ולגמד מחמד וכל זה בלי לחורר את הכיס ולהכעיס את מנהלת הבנק.






בימים אלה ולכבוד הקיץ המכה בנו בחוזקה רשת SACARA משיקה את קולקצית קרם הגוף סורבה.
הקרם מגיע במגוון ניחוחות נעימים ומרעננים להשלמת טיפוח הגוף בקיץ.
את קרם הסורבה ניתן ואף רצוי לשמור בקרור והוא בעל אפקטיביות רבה יותר במצבו הקריר.
קרם הסורבה מועשר בוויטמין E הנספג במהירות ומעניק תחושת רעננות וקרירות.
השימוש בקרם מותיר את העור רך וקטיפתי ועם ניחוח משכר.
את הקרם סורבה שלי בניחוח סיגליות שמרתי כמומלץ במקרר ושם הגמד מחמד גילתה אותו ומאז יש לי שותפה להתמרחות indecision


לאתר החברה לפרטים נוספים וברור סניפים : SACARA
לדף הפייסבוק של החברה (תפרגנו להם ) - סקארה בפייסבוק
 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה