יום חמישי, 30 ביולי 2015

אלופים ברומיקוב? אתם מוזמנים לאליפות הארצית

חושבים שאתם אלופים ברומיקוב? אז הגעתם למקום הנכון.
משחק הרומיקוב הפופולרי מבית משחקי קודקוד הנמצא כמעט בכל בית בישראל (וגם בהמון בתים בעולם)
מקיים את טורניר אליפות ישראל ברומיקוב שתתקיים ב-10/9/15 בקראון פלזה סיטי סנטר בת"א, בטורניר ישתתפו 60 שחקנים מקצועיים, בתקווה שיהיה לנו אלוף עולם כחול לבן.
הוזמנתי למשרדי חברת 'קודקוד' להתאמן ולראות האם יש לי סיכוי לקטוף את התואר הארצי...אז זהו, שלא !
מסתבר שאני ורבים כמוני משחקים את המשחק בהנאה רבה אומנם אבל לא לפי חוקיו הקפדניים.
ולכן לאחר הסבר זריז התיישבתי לראשונה בחיי לשחק רומיקוב לפי חוקי הספר.
לאחר סיבוב המשחק השני (שבו ניצחתי wink ) גיליתי שידיעת חוקי המשחק רק משפרים את חווית המשחק מבחינתי וציפיתי להגיע הביתה ולשתף את בני ביתי בחווית המשחק החדשה.
רומיקוב הוא משחק פרי פיתוח ישראלי, זוהי עובדה המפתיעה אנשים רבים.
אפרים הרצנו המנוח, אביהם של הבעלים, האחים מריאנה ומיכה הרצנו, הוא מפתח המשחק.
רומיקוב הוא משחק הדגל של קודקוד. הוא מיוצר במפעל קודקוד בערד, סביב השעון, ומיוצא ממנו לעשרות רבות של מדינות בעולם. המשחק שפותח בשנות ה-30 ומוכר כמעט בכל בית בישראל, ובעשרות מדינות בעולם, הוא משחק היצוא מס' 1 של ישראל. ונתפס כאחד משלושת משחקי המשפחה המובילים, האהובים והנמכרים ביותר בעולם. משנת 1991, כל 3 שנים מתקיימות תחרויות רומיקוב בעשרות מדינות בעולם. המנצח בכל מדינה זוכה לייצג את מדינתו באליפות העולם ברומיקוב (הזכייה כוללת אירוח מלא מפנק למשך 3 לילות), הנערכת בכל פעם במקום מיוחד אחר. תחרויות ואליפויות אלו מהוות אירוע מכונן עבור קהילת שחקני הרומיקוב והביקוש והציפייה להם גבוהים.   
 
כיום המשחק משווק בכ-50 מדינות ומתורגם ל-24 שפות, ואהוב על צעירים ומבוגרים כאחד. הוא מופיע בגרסאות שונות וממשיך להתחדש כל העת. יש גרסאות לילדים, גרסאות קלאסיות, גרסה למאותגרי ראיה, גרסה לנשיאה, ולנוכח הביקוש למשחק במארז עץ, כמו פעם, בימים אלו יוצאת גרסת וינטאג'.
  

לאחר מות ההורים במטרה להנציחם, יזמו ילדיו של אפרים הרצנו ז"ל את אליפות הרמיקוב לכל אותם חובבי הרמיקוב במושבעים ברחבי העולם. פעם בשלוש שנים, בכל ארץ בה משווק הרמיקוב, מתקיימת תחרות מקומית והאלוף המקומי יוצא לתחרות העולמית על חשבון החברה בישראל.
את התחרות הראשונה ערכו בישראל בשנת 1991 והשתתפו בה 12 מדינות בלבד. בתחרות זכה משתתף מיפן.
השנייה ב- 1994, נערכה על אוניית פאר ששטה על נהר הריין, ובה שחקנית ממצרים הייתה הזוכה המאושרת.
מאז, הפכה התחרות מסורת בקרב חובבי הרמיקוב והיא מתקיימת ביותר מ-34 מדינות המצפות לתחרות בכיליון עיניים.


 את רומיקוב ועוד המון משחקים אחרים מייצרים עבורנו ילדיו של אפרים הרצנו ז"ל, מריאנה ומיכה הרצנו במפעל המשפחתי "קודקוד" הממוקם בערד. בקודקוד אחראיים על ייצור של מאות משחקים בעלי גאווה ישראלית היוצאים לכל העולם.
משחקי החברה של 'קודקוד' זכו בפרסים רבים ונמכרים בכל רשתות השיווק וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ ובין שלל מוצריה ניתן למצוא את  : שלום כתה א', הרמז, בלאנקו, אובונגו, מונופול, דומינו ראלי ועוד... .




לאתר החברה ולצפיה במגון מוצריה : משחקי קודקוד










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה