יום רביעי, 1 ביולי 2015

חדש בישראל, רשת בגדי ההריון Motherhood Maternity




אחד הדברים שהכי זכורים לי מתקופת ההריון שלי זה החיפוש המתיש והמייגע אחר בגדי הריון שיהיו גם נוחים, גם עמידים לתקופת ההריון וגם לא יחוררו לי את הכיס יותר מידי כי למרות הכל מדובר בבגדים לתקופה קצרה יחסית.
במהלך החיפושים שלי נדהמתי לגלות כמה המבחר בארץ דל לעומת המבחר מעבר לים. ולכן למרות שהעדפתי לרכוש בארץ נאלצתי להזמין בגדי הריוI מאתרים בחו"ל. לשמחתי ובטח לשמחת עוד המון נשים, לאחרונה קיבלה רשת H&O את הזיכיון של המותג המוביל בארה"ב לבגדי הריון:  Motherhood Maternity (מדרהוד מטרניטי) וממש היום נפתחו חנויות הרשת בגן העיר בתל אביב ובמתחם big באשדוד. חנויות הרשת הנפתחות בשיאו של הקיץ מציאות ללקוחותיה מגוון רחב של פריטי אופנה.

בנוסף הרשת מתכננת לפתוח תוך 5 שנים 60 סניפים ברחבי הארץ, מחציתם כחנויות עצמאיות ומחציתם כנקודות מכירה בסניפיH&O   ברחבי הארץ. עד סוף שנת 2015 יפתחו 20 נקודות מכירה בישראל: 4 כסניפים עצמאיים והשאר כחנות בתוך חנות ברשת H&O. החנויות יוקמו בשטח של 100-80 מ"ר ובשלב הראשון יגיעו בגדים עד מידה 48 ובשלב השני עד מידה 52.

 
 
 
לדברי עמיר משה מנכ"ל רשת H&O: "הצורך למותג מתמחה בבגדי היריון עלה מהשטח. קיבלנו פניות מלקוחות קרטר'ס ואושקוש המחפשות בגדי היריון, משם יצאנו לניתוח שוק מעמיק, בו גילינו ששוק בגדי ההיריון בישראל סובל מחסך גדול של היצע, מגוון, איכות ומחיר אטרקטיבי". לדבריו: "קבוצת destination maternity   בחרה בנו, כיוון שהתרשמה מהצלחת החדרת המותגים קרטר'ס ואושקוש בישראל. מטרתנו היא להוביל את הלקוחה מרגע ההיריון והלאה, מה שמוביל אותנו לדיאלוג מתמיד על הבאת מותגים נוספים". לדבריו: השאיפה להגיע לסה"כ עם 60 נקודות מכירה בישראל ומחזור של 60 מיליון שקל בתוך 5 שנים".   

הרשת החדשה  תציע חידושים בתחום בגדי ההיריון, הן במגוון המוצרים והן בתפקוד הפונקציונלי של החנויות. לדוגמא: קולקציה לנשים עובדות בתחומי המקצועות החופשיים, כולל חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטות. מגוון גדול של הלבשה תחתונה, כולל תחתונים עם חגורות בטן מובנות. ג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנות, ללא תפרים ושמלות עם גומי להרחבה, שמאפשר לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידה. בשלב השני יגיעו לארץ מגוון הקרמים שמשווקת הרשת בארה"ב.
תאי המדידה בחנויות יהיו מצוידים בכריות שיאפשרו ללקוחות לבדוק איך ייראו הבגדים בחודשים המתקדמים ומועדון הלקוחות, יציע הטבות לפי חודשי ההיריון של הלקוחות.
לדברי עמיר משה: "הלקוחה הישראלית רוכשת בממוצע 6 פריטים להיריון בשתי קניות מרוכזות, לעומת האמריקאית הרוכשת 11 פריטים במהלך ההיריון כי יש לה יותר היצע. אנחנו רוצים להעלות  את תכיפות וכמות רכישת הפריטים בזמן ההיריון, באמצעות שיפור המגוון והצגת מחירים נמוכים בדומה למחירים בארה"ב".
מחירים לדוגמא של מותג ההיריון החדש : שלישיית תחתוני היריון 69.90 ₪, זוג טייסים 99.90 ₪, מכנס ג'ינס 129 ₪, גופיית הנקה 79.90 ₪, מכנסיים מחויטים או שמלות לעבודה 229-149 ₪, ז'קטים 279 ₪.

בביקורי בסניף הממוקם בגן העיר התפעלתי מקולקצית הקיץ הנמכרת בחנות במחירים השווים לכל כיס. קולקצית הקיץ כוללת 4 קווים עיקריים:  
 
ליין קז'ואל:
 מגוון רחב של פריטים ליום יום, שעוצבו  בהשראת צבעי הדגל האמריקאי וחופשות בחופי היבשת.  קולקציית קיץ 2015 כוללת בדים נעימים ודקיקים בצבעוניות של כחול דנים, אדום, שמנת ולבן.
 בין הפריטים אפשר למצוא  חצאית מקסי לבנה בשילובי סרטי תחרה, שמלות פליסה בצבעוניות פסטלית, שמלות מקסי בצבעוניות משתנה, מכנסי ג'ינס משופשפים עם קרעים (כמובן עם טכנולוגיית ה-  seamless), טוניקות כותנה מבד "סלאב" עם שרוול קרושה מכנסי כותנה לייקרה באורך קפרי בלבן וקאמל, טי שרט מבדי מלאנג' נעימים, מכנסי ברמודה חאקי, חולצות מכופתרות ללא שרול בגזרת אובר סייז במראה אינדיגו ועוד.

 ליין לנשים עובדות – בגדים מחויטים למשרד:
 קולקציה רחבה לאישה העובדת הכוללת מכנסיים מבדים מחויטים בגזרת רגל ישרה וסקיני גם בטכנולוגיית ה- seamless, בצבעוניות של שחור אפור וכאמל, מצטרפים אל חולצות סריג ואריג ללבוש יומי יומי למשרד בשילוב עם עליוניות קרדיגן.

 חולצות הסריג משלבות פטנט גומי בתפרי צד, המתאים לבטן שגדלה עם חודשי ההיריון בצבעוניות של לבן שחור ואפור. חולצות האריג מבדי וואל כותנה המחמיאות לחלק העליון ומתאימות לחודשי ההיריון השונים.
 
 ליין ארועים:
קבוצה המתאימה לאירועי הקיץ החגיגיים, בין פריטי הקבוצה ניתן למצוא: קרדיגנים,  שמלות ערב מהודרות, מכנסי גומי שחורים המתאימים לחולצות השיפון, חולצות מודפסות, חולצות לבנות רפויות באורך מרפק בשילוב כפתורים מוזהבים, ג'קטים במבחר צבעים,  חצאית מקסי שחורה ועוד.

ליין מעצבים:
קולקציית קפסולה של מעצבות דעת קהל אמריקאיות.  גולת הכותרת בליין זה היא קולקציית הקפסולה של הזמרת ג'סיקה סימפסון שעיצבה עבור המותג פריטים לשעות היום והערב ביניהם: חולצות, גינסים, שמלות ערב באורך  מידי ומקסי אופנתיות, לדוגמא: שמלת ערב במראה גלבייה, שמלות שחורות עם דפוסי פרחים, שמלות פליסה צבעוניות  וכו'.

 
בנוסף ניתן להשיג ברשת הלבשה תחתונה ואביזרי אופנה מגוונים.

 



קבוצת Destination Maternity החלה דרכה בשנת 1982 כחברה שהוקמה תחת השם Mother Work וכיום היא הקבוצה הגדולה בעולם בתחום קמעונאות אופנת בגדי הריון (כולל ייצור ועיצוב) ומובילה את השוק בארה"ב עם נתח שוק של כ- 40% . 80% מהאימהות עם ילדם הראשון רוכשות בחנויות הקבוצה.  החברה נסחרת בנאסדק (DEST) בשווי של כ- 182 מיליון דולר והמטה המרכזי שלה יושב בניו ג'רסי. לקבוצה 2,859 חנויות ברחבי העולם ובבעלותה שלושה מותגים המאפשרים לה לפנות לצרכן בכל רמות ה מחירים: Mothcrhood Matcrnity, Pea in the Pod, Pea in the Pod collection. החברה נמצאת בתהליך התרחבות בשוק הבינלאומי במקסיקו, דרום קוריאה, איחוד האמירויות, כווית, ערב הסעודית והודו ותפתח השנה כ- 86 חנויות נוספות ברחבי העולם.
רשת H&O   מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 46 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`). הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים.















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה