יום שבת, 21 בפברואר 2015

נפוליאון מחדש לנו במטבח עם גבינת שמנת פלפלים ופפריקה




נתחיל מזה שאני חולה על גבינות שמנת. הטעם העשיר והמרקם השומני פשוט עושה לי חגיגה בפה.
מבחינה קלורית אני משתדלת לרכוש גבינות שמנת של 16% ומטה ולרוב אני מוצאת את הגבינות בעלות האחוז שומן הנמוך מאוד טעימות.

קיבלתי מארז גבינות שמנת נפוליאון שהחידוש הוא גבינת שמנת עם פלפלים ופפריקה.

הערכים התזונתיים של גבינת שמנת פלפלים ופפריקה:
 


הרצון הראשוני שלי היה כמובן לנגב את הגבינה עם פיתה חמה ולזלול בהנאה אבל למענכם התאפקתי ונכנסתי למטבח.
ומה בתפריט?

שקשוקת תרד וחצילים ברוטב רוזה
מצרכים:
1 חציל בינוני
חצי חבילת תרד
6 עגבניות מקולפות חתוכות לקוביות (אפשר להשתמש בקופסאת עגבניות מרוסקות או קוביות)
1 בצל
חצי גביע גבינת נפוליאון פלפלים ופפריקה
4 ביצים
2 כפות שמן
מלח, פלפל
אופן ההכנה:
חותכים את החציל לקוביות לא גדולות ובמחבת עם מעט שמן מאדים אותו עד לריכוך.

מוציאים את החציל מהמחבת ובאותה מחבת מטגנים עם מעט שמן את הבצל עד לשקיפות
ואז מוסיפים לו את התרד לחמש דקות עד שהוא רך אבל עדיין ק'רנצי.

מוסיפים לתערובת התרד והבצל את העגבניות ונותנים לרוטב לנוח על אש נמוכה כ-15 דקות
מטבלים את הרוטב במלח ופלפל לפי הטעם ומוסיפים לרוטב את הגבינת שמנת וממיסים אותה ברוטב בעזרת ערבוב.
שהרוטב הופך אחיד ובלי גושים שופכים את הביצים ומכסים את המחבת עם פתח איורור לכ-10 דקות (אפשר יותר למי שאוהב את הביצה שלו ממש קשה)
לאכול בהנאה עם הפיתה שחסנו על חייה קודם surprise..


ונראה לכם שאני אשאיר אתכם ככה בלי משהו מתוק לסיום?

קייקפופס שמנת עם פרג ללא גלוטן
מצרכים:
2 ביצים
2 כפות סוכר
4\1 כוס חלב
2 כפות גבינת שמנת נפוליאון 16% בטעם טבעי
4\1 כוס שמן
1 כוס קמח ללא גלוטן
1 שקית אבקת אפיה
2 כפות פרג
אופן ההכנה:
מקציפים את הביצים עם הסוכר והשמנת עד לקבלת מרקם אוורירי
מוסיפים בהדרגה את השמן, החלב, הקמח, האבקת אפיה ולסיום את הפרג.
את התערובת שופכים למכשיר המולטיקייק עם תבניות הקייקפופס לכ-5 דקות





 בתאבון kiss




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה