יום שבת, 14 בפברואר 2015

אירופלקס משיקה קולקציית אביב Aeroflex- 2015


 
חלק נכבד משעות היום עובר עלינו בחדר השינה. בין אם זה בצפיה בטלוויזיה, בהתכרבלות עם הילדים, בשינה או בדברים אחרים surprise.
לכן כיום חדר השינה זוכה מבחינה עיצובית להמון תשומת לב בשלבי בניית וקניית הריהוט הבית.
בימים אלה חברת "אירופלקס" המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים משיקה לקראת האביב קולקציה חדשה של מיטות, מזרנים, מצעים וכריות בהשראת עונת האביב.
והשנה הצבעונייות משתלטת גם על חדר השינה. צבעים עזים בגווני פסטל רכים כמו ירוק, סגול עדין, בז' וצבעים רבים ונוספים הם אלו שיתנו את אותותיהם גם בחדר השינה באביב הקרוב.
 
אז מה מחכה לנו באביב הקרוב בחדר המיטות?
 
מערכת שינה המשלבת עץ בצביעת פטינה עם ראש מיטה מרופד מדגם LEXUS. המיטה, שיכולה להגיע במצב מתכוונן או ישר, מגיעה בצירוף 2 שידות תואמות בעלות מגירות טריקה שקטות במגוון צבעי עץ וצביעה אפוקסית.
ניתן לשלב כל מזרן אירופלקס בהתאמה אישית וריפוד הראש ניתן לבחירה גם כן.
ניתן לקבל במגוון מידות. ניתן לרכוש טואלט ומראה תואמים.
מחיר: החל מ- 15,900 ₪

מזרן MOLLY PREMIUM עשוי מחומר ה-VISCO אשר מתאים את עצמו בצורה מושלמת למבנה הגוף, מעניק תמיכה לכל אורכו ומאפשר שנת לילה רגועה ונטולת לחצים. המזרן מכיל שני סוגים של VISCO:
VISCO בשילוב ג'ל קירור – שכבת VISCO ייחודית המשולבת בתהליך היצור עם GEL קירור ליצירת סביבת שינה נעימה והגיינית. שכבת VISCO SUPER SOFT המדמה תחושת ריחוף וחוסר משקל.
בנוסף לכך,  למזרן תעלות ורטיקאליות אשר יוצרות זרם שוטף של אוויר בתוך המזרן ובכך מאפשרות שינה אוורירית ורעננה.
מחיר: מחיר 7964 ₪ במקום 10109 ₪

סדיני COLOURFUL בצבעים אביביים ביניהם לבנדר , חום , כחול, לבן וקרם.
הסדינים בעלי מגע רך ומלטף המשדרג את חווית השינה ועשויים מ- 95% כותנה ו-5% לייקרה.
הסדינים בעלי שוליים רחבים העוטפים את המזרן מבלי שהסדין יקפוץ החוצה ונמתחים בצורה מושלמת על המזרן ללא קמטים.
מחיר: החל מ-170 ₪

כרית ה- FLOWER VISCO, כרית יחידה מסוגה המעוצבת בצורת פרח ועשויה מחומר VISCO גמיש המתאים את עצמו למבנה הצוואר והראש ומעניק תמיכה מושלמת לחוליות הצוואר. צורתה הייחודית של הכרית מעניק לה שימוש מולטי פונקציונלי המותאם לכל תנוחות השינה. חלק גדול מהאנשים ישנים כאשר הם כורכים את הזרועות סביב הכרית בתנוחת בטן. מבנה הכרית מאפשר להמשיך לחבק את הכרית ויחד עם זאת ליהנות מתמיכה מירבית לצוואר ולראש. לאלו האוהבים לישון על הגב והצד, המבנה הייחודי של הכרית ייחודי המשאיר מקום מדויק לכתף ובכך מעניק תמיכה טובה יותר לחוליות הצוואר. הכרית עשויה מבד המשלב את סיבי ה-BAMBOO הייחודיים, בעזרתם ניתן לנדף את הלחות בצורה מהירה יותר ולהשאיר בד יבש, קריר ונעים. סיבי BAMBOO מאפשרים האוורור מרבי וזאת באמצעות תעלות ורטיקאליות היוצרות אוורור אקטיבי במהלך השינה וזרימת אוויר מתמדת לאזור הצוואר. שילוב תכונות ה- BAMBOO יחד מאפשר שינה נעימה יותר גם בלילות החמים של הקיץ.
מחיר: 520 ₪

כרית ה- BAMBOO, כרית חדשנית המותאמת לאקלים הארצישראלי ומאפשרת סירקולציית אויר תכופה למניעת הצטברות אבק, הודות לתעלות האוורור המובנות בתוכה.
כרית ה- BAMBOO של אירופלקס עשויה מחומר הויסקו, המתאים את עצמו לצורתו של הגוף, בשילוב סיבי פחם המונעים את הצטברותו של האבק על גבי הכרית ומאפשרים שינה נוחה, היגיינית ובריאה יותר.
בכל הכרית תעלות אוורור – כך שבכל תזוזה מתבצעת סירקולציה של האוויר באופן אוטומטי ואף ניתן להרגיש בזרימת אוויר עם הלחיצה על הכרית. בד הכרית עשוי סיבי BAMBOO, סיבים הידועים ביכולת הנידוף המהירה שלהם, הגורמים ללחות להתייבש במהירות.  הכרית עשויה מבד אוורירי ורענן במיוחד ההופך את השינה לנעימה יותר.
מחיר: 470 ש"ח


את כל מוצרי אירופלקס ניתן להשיג במגוון סניפי Aeroflex ברחבי הארץ
מרכז מידע והזמנות ארצי: 1-800-39-80-80
לאתר החברה : Aeroflex
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה