יום ראשון, 8 בפברואר 2015

להרגיש כמו ילדים עם toyz



פעם טכנאי שבא להתקין טלפון אצלי בבית שאל אותי "כמה ילדים יש לך?" שעניתי שיש לי ילדה אחת הוא הביט בפליאה מסביב ושאל "כל זה בשביל ילדה אחת"?
אז לאותו טכנאי יקר וגם לכל שאר המתפלאים ומתפעלים אני מסבירה שכן. מדובר אומנם בילדה אחת שיש לה אמא אחת שהיא בעצמה כמו ילדה ושאת רוב קניות הצעצועים בבית האמא יוזמת indecision.

וכמו שהבנתם אני חובבת צעצועים דיי גדולה ולכן שמחתי מאוד להכיר את אתר "TOYZ"
אתר המבטיח מהפכה חברתית וצרכנית בגזרת הצעצועים דבר ההופך את הצעצועים בשל מחירים הנמוך ליותר נגישים מבחינה כלכלית לנו ההורים. לא מדובר בעוד אתר של צעצועים מחו"ל שזמן האספקה תלוי בהמון גורמים דבר הגורם לעיכובים בקבלת המוצר ואף בסיכון של קבלת מוצר פגום שהחזרתו לשולח מסובכת ואפילו בלתי אפשרית לפעמים. באתר ישנן מספר אפשרויות שמוצעות להורים, היצע שמיועד לטווח גילאים רחב ומאופיין במגוון רחב מאוד, הדגש הוא על שירות, איכות ונגישות, יחד עם מחיר שפוי וראוי כך שכל הורה יכול לקנות לילדו מבלי למשכן את הבית.

האתר הידידותי למשתמש מחולק לקטגוריות שונות עם אפשרויות סינון לפי מחיר, מותג וצבע דבר החוסך לנו הקונים זמן יקר בחיפושים מיותרים. במבט מהיר ודיפדוף באתר באמת המחירים שמופיעים נמוכים מהמחירי מוצר כמו שאני זוכרת אותם (כחובבת צעצועים אני מסיירת לא מעט בחנויות צעצועים indecision).
באתר ניתן לרכוש בעזרת כרטיס אשראי או פייפאל ואת הזמנתכם תקבלו עד 4 ימי עסקים ממועד ההזמנה או באיסוף אישי במשרדי החברה בפ"ת.

הגמדונת הביתית קיבלה את האופציה לבחור לעצמה מתנה מאתר toyz ואחרי כ- 5 דקות נשמעה בבית השאגה "אמאאאאאאא איזה חמוד, כזה אני רוצה". הבחירה שלה היתה "סלון יופי לחיות מחמד מבית ברבי". בחיפוש מהיר ברשת לא הצלחתי למצוא את המוצר הזה במחיר זול יותר. הסלון יופי שהוזמן הגיע לביתי כמו שהובטח תוך יומיים ארוז באריזת מתנה בדיוק כמו שילדים אוהבים לקבל.
 
 
 
את אתר toyz מביאים לנו אייל בר עוז ושותפו שלום מיכאלשווילי הילד הנצחי המוכר לנו משלישיית "מה קשור".

אייל בר עוז ושלום מיכאלשווילי :
"מכירה מקוונת זו צרכנות העתיד, ברגע שיורדות כל העלויות שבתחזוקת חנות פיזית כמו למשל שכירות מסים וכדומה.... יש את היכולת להוזיל את מחיר המוצר ולהקל בכך על הצרכן לרכוש צעצוע. מבחינתנו זו לקיחת חלק אקטיבי ומשמעותי במהפכה חברתית בכך שכל אחד יכול לרכוש ולא רק מי שיש לו כסף. אנחנו מקפידים על סטנדרט גבוה הכולל שירות אדיב ומהיר, כתובת לבעיות ולאי שביעות רצון שתטופל מידית, מוצר איכותי בתקנים הכי גבוהים וסטנדרטים הכי גבוהים וכמובן מחיר ראוי. נקודה נוספת היא העבודה שאין חסם גיאוגרפי ניתן להיכנס לאתר ולהזמין מכל מקום ואנחנו נדאג שהוא יגיע זהו יתרון מובהק על החנות הפיזית שמוגבלת רק לסביבה שלה, מעבר לכך כשרוצים לקנות צעצוע אז יוצאים מהבית ומבזבזים דלק, חניה, זמן של כמה שעות, מגיעים לקניון ואוכלים, שותים ועוד הקנייה אף פעם לא נגמרת בצעצוע. כשרוכשים באתר זה נטו צעצוע וזהו.
אנחנו מקפידים להיות מעודכנים ומקוריים ולהביא את הצעצועים החדשים ביותר המעניינים ביותר יחד עם הצעצועים המוכרים שכל ילד היה רוצה. אנחנו מזמינים את כולם להיכנס לאתר ליהנות ממשק ידידותי מאוד. אנחנו פתוחים לביקורות תמיד ונשמח באמצעות הצרכן להתייעל ולהיות טובים יותר, כפי שכבר אמרנו בעבר חשוב לנו להיות אקטיביים חברתית וקשובים לצרכי הלקוח."

אז תבקרו, תהנו ותתחדשו עם אתר toyz
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה