יום שבת, 15 בנובמבר 2014

הולנדיה משדרגת את חווית השינה עם Tempur Sleep center


 
יש ימים שממש לא בא לי לצאת מהמיטה, לא בגלל שאני עייפה או שרע שם בחוץ אלא סתם כי בא לי להתפנק ולהתכרבל.
לחובבי המיטה מציעה רשת הולנדיה בימים אלה את  חוויית ה-Tempur Sleep center- מרכז שינה מהפכני, חדר שינה חווייתי המעניק תחושה של לצוף בחלל.
 
 
כעת, כל אחד יכול לנסות את מזרני Tempur, ובתנאים שטרם נראו בארץ, ב- Tempur Sleep Center. מרכז השינה החווייתי הינו חדר סימולציה עם מיטות מתכווננות ועליהן מזרני Tempur המפנקים. החדר בנוי ללא תקרה, הוא לא אטום ולא שקוף, ובעל תאורה רכה להענקת אווירה של חדר שינה. על מסכי החדר מוקרן סרט המסביר על הפיתוח הייחודי של מזרן Tempur. כאשר ה- Tempur Sleep center , הידוע גם כ- Space Cabin נמצא בפעולה, הכל בו זז, ונוצרת בחדר חוויה מוחשית של ריחוף וציפה בחלל.
 
 
מזרני Tempur, הם מזרנים מיוחדים ומפנקים ביותר. חומר הטמפור, אשר פותח במקור בסוכנות החלל NASA עבור כריות חלל לאסטרונאוטים, הוא בעל יכולת יוצאת דופן לפיזור לחצים. יכולת זו גורמת למזרן להעניק חוויית שינה בריאה ונוחה, ותחושה של שינה ללא משקל. מבנה מזרן Tempur מספק את כל התנאים לשינה טבעית, עמוקה ורציפה. הוא עוטף את קימורי הגוף ומספק תמיכה אנטומית אחידה ומושלמת לגב, לכתפיים ולרגליים – תוך הפגת הלחצים והתאמה מלאה ומידית לתזוזות ולשינויי תנוחה
.
חוויית Tempur Sleep Center מוצעת ללא כל עלות לקהל הרחב.
משך הסימולציה: 7 דקות.
כיום החדר מצוי בחנויות הרשת של הולנדיה, בסניפי הרצליה, ירושלים, חיפה ועוד.
 
את חווית ה - Tempur Sleep Center זכיתי לנסות באירוע השקת קולקציה שטרם נראתה בארץ
שבה את המצעים והשמיכות "לבשו" דוגמניות.
 

 קולקציית שמיכות ומוצרי טקסטיל לחדר השינה תוצרת בית האופנה הצרפתי והיוקרתי pierre cardin.
קולקציית השמיכות וכיסויי המיטה מעוצבים בהשראת הטבע ומאופיינים במגוון צבעי אדמה, ביניהם חום, אדום, אפור כהה ועוד. השמיכות עשויות מסיבים טבעיים וסינתטיים בטקסטורות שונות ורקומים ברקמה יוקרתית שבמרכזן מוטבע הלוגו היוקרתי שלpierre cardin. הייחוד שבשמיכות הוא שאין צורך להכניס אותן לתוך ציפה, וכן מידותיהן הרחבות מתאימות  לשימוש גם ככיסוי למיטה.
 
 
השמיכות וכיסויי המיטה הם חלק מקולקציה רחבה יותר הכוללת סט נפרד של מגבות ב- 3 גדלים המיועדות לידיים לפנים ולגוף וסט נוסף הכולל את המגבות בתוספת חלוק רחצה. בקולקציה עוד ניתן למצוא שמיכות כרבולית בשלל צבעים וצורות.
 


מצעי חורף יוקרתיים של חברת אלגנטה מגרמניה.
ל"אלגנטה", חברת אופנת כלי המיטה, יותר מארבעים שנות הצלחה בתחום עיצוב ויצור מצעים. החברה מחויבת מאז ומתמיד לספק ללקוחותיה כלי מיטה מעוצבים באיכות הגבוהה ביותר. בסטודיו החברה מפתחים 50-60 עיצובים בלעדיים בכל שנה, המבוססים על טרנדים עולמיים ב-home styling. הדגמים מעוצבים בהתאם למגמות אופנה ועיצוב מובילות והפכו למבוקשים בקרב מעצבי הפנים המעודכנים.

מעבר ליוקרה הבלתי נגמרת של אלגנטה, מצעי החברה, שהם מלאכת אומנות לכל דבר ועניין, ועשויים עבודת יד אישית, מציעים איכות ללא פשרות. הם מורכבים מהמיצוי הגבוהה ביותר של הכותנה – מאקו-סאטן. הכותנה המצרית בעלת הסיבים הארוכים מאפשרת להגיע לרמת הגימור המדויקת של המצעים, הופכת אותם לנעימים למגע ומונעת מהם בלאי ואת הצורך בגיהוץ.
דגמי החורף משווקים בגדלים הבאים:

  • מצעי יחיד – ציפה לשמיכה 150/200 ס"מ, ציפית 50/70 ס"מ.
  • מצעים זוגיים – ציפה לשמיכה 200/220 ס"מ, זוג ציפיות 50/70 ס"מ.

מחיר: 750 שח


4 SEASONS, שמיכה חדשנית, איכותית ומפנקת במיוחד לחורף  ולכל השנה

השמיכה משלבת בין שני חלקים הנצמדים ונפרדים בעת הצורך, ובהתאם לשמה מתאימה לכל עונות השנה. בעונות המעבר, הסתיו והאביב ניתן להשתמש בשמיכה שמשקלה 250 גרם. בקיץ- ניתן להסתפק בשמיכה שמשקלה 125 גרם בלבד ובחורף מומלץ לחבר בין השתיים לכדי שמיכה מפנקת ומחממת שמשקלה 375 גרם בלבד.
השמיכה עשויה ממיקרו פייבר 100% פוליאסטר מעודן ומרוכך בטקסטורה של משבצות. איכות השמיכה נמדדת על פי מספר התפרים שבה ומכילה סיבים ארוכים ויחסית מעט תפרים, כך שאיכות הבידוד גבוהה יותר.
4 SEASONS היא גם שמיכה בריאה במיוחד. היא אנטי בקטריאלית ונגד קרדית האבק- הסיבים עוברים טיפול מיוחד שלא מאפשר לקרדית האבק מרחב מחיה. בנוסף לכך, השמיכה מאווררת היטב ומאפשרת שינה נעימה וטובה לכל אורך הלילה.
השמיכה  נוחה מאוד לשימוש. להבדיל משמיכות אחרות, היא קלה לניקוי, ניתן לכבסה במכונת הכביסה הביתית, ואפילו להכניסה למייבש.
השמיכה מיוצרת בספרד מחומרים 100%מתמחזרים .
 
מחיר: שמיכת יחיד 150-200 ס'מ במחיר השקה של 785 שח
        שמיכה זוגית 200-220 ס'מ במחיר השקה של 1275 שח
 
 
לפרטים נוספים וברור סניפים : הולנדיה
 
 
 
 
 
 







.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה