יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

שדרוג חדר הרחצה עם eBath


 
אין דבר יותר כייפי מחדר רחצה מפנק. כשאני נמצאת בחיפושים אחרי דירה להשכרה החדר השני שחשוב לי מבחינת המראה הוא חדר הרחצה והשרותים. בשל העובדה שאני כרגע גרה בדירות שכורות ואין לי את האופציה לשפץ ולשנות יותר מידי את הדירות והחדרים אני תמיד דואגת שחדר הרחצה יהיה מרווח עם פוטנציאל.
את הטא'צ האישי שלי בחדר הרחצה אני נותנת בעזרת אביזרים שונים שקל להחליפם כל פעם שבא לי לחדש ולרענן את מראה חדר הרחצה. אותם אביזרים חשוב לי שהיו חוץ מיפים גם קלים להרכבה ופירוק וגם שלא שישאירו סימנים וחורים על הקרמיקות של חדר הרחצה. אז ברוב האביזרים אין באמת בעיה של נזק כגון שטיחים, ווילונות, סטים מונחים, מושבי אסלה ועוד.. אבל ישנם אביזרים שמחייבים קידוח ואת האופציות הידידותיות יותר שלהם מאוד קשה למצוא.
את אביזרי האמבטיה הייתי רוכשת עד כה בחנויות שלהן אגף של מוצרי אמבטיה ולעיתים על מנת להגיע למראה המושלם אותו אני מחפשת הייתי נאלצת לעבור בין 3 ולפעמים גם 4 חנויות שונות.
 
לשמחתי עשיתי הכרות עם אתר eBath המתמחה המוצרי אמבטיה בשיווק ישיר.
בשל העובדה שבeBath ניתן להשיג רק מוצרי אמבטיה המגוון שם רחב ועונה לכל סגנון מתבקש.  המוצרים הינם איכותיים וברמת גימור גבוהה במיוחד כי הרי זאת המומחיות שלהם כבר 25 שנה.
מוצרי eBath ניתנים לרכישה רק דרך אתר האינטרנט שלהם בקניה בטוחה דבר המוזיל לנו הצרכנים את מחיר המוצרים.
את המוצרים שהזמנתם ניתן לקבל לאסוף ממחסני החברה או בדואר רשום או בשליחות עד הבית עם שליח (במידה ומדובר במוצרים כבדים במיוחד) ובמשלוח חינם ברכישה מעל 800 ש"ח.
 
 
בסיור קצר באתר eBath מצאתי את שתי קטגוריות מושלמת לאנשים הגרים בדירות שכורות כמוני "אביזרי אמבטיה בהדבקה" ו"אביזרי אמבטיה ואקום" את האביזרים האלה ניתן להתקין בקלות בלי לקדוח ולעשות נזק לקרמיקות של חדר הרחצה. מקטגוריית הואקום הוזמנה רשת כפולה למקלחת שלפי הכתוב באתר eBath מסוגלת לשאת משקל של עד 10 קילו.


 
בבית המתקן עבר בדיקת עומס עם בקבוקים מלאים ועבר בהצלחה את מבחן המשקל.
הואקום של המתקן אלגנטי ומגיע בצורה של הברגה בצבע ניקל.
המתקן אינו מחליד ומגיע עם אחריות של 3 שנים על חלודה.

 
בנוסף וסתם בשביל הפינוק הוזמן מזלף חדש וגדול (15 ס"מ קוטר) שגם אותו ניתן להחליף בקלות.

 
עוד מוצר מומלץ לעיצוב חדר הרחצה שניתן להשיג באתר eBath הם מראות גילוח\איפור שהמדרגים כל חדר רחצה רגיל לחדר מפנק עם סטנדרטים של בית מלון

 
ועוד מוצר שבזמנו חיפשתי בחנויות יותר מחודש עד שמצאתי הוא מתקן לנייר טואלט רצפתי מפורזל שחוץ מהיותו יפה גם מתאים לדירות שכורות .

 
וככה נראה חדר הרחצה שלי לאחר השדרוג שעבר בעזרת מוצרי eBath


ובשביל שתבינו כמה קל באמת לשדרג ולשנות את המראה חדר הרחצה בקלות ובמהירות אני מביאה לכם כמה דוגמאות לעיצוב בסגנונות שונים עם אבזרי האמבטיה של eBath

 
 









לפרטים נוספים והזמנות :  eBath
אז תתחדשו ורחצה נעימה kiss





 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה