יום שבת, 15 בנובמבר 2014

FiZZ מותג גדול לילדים קטנים




כשהגמד מחמד היתה בת שנתיים בערך פתחתי את הארון שלה והרים של בגדים בגוונים שונים של וורוד נפלו בחיקי לרגע הרגשתי כאילו אני נמצאת בתוך מסטיק בזוקה ענקי ואז התעוררתי והבנתי שלא חייבים להלביש רק וורוד (ועוד צבעים שמקושרים רק לבנות) ואז התחילה הבעיה, כחובבת הצבע השחור חיפשתי בגד שחור לגמד ללא הצלחה עד שלבסוף נאלצתי להזמין מאתר בחו"ל את השחור המיוחל.
הוזמנתי לאירוע השקת המותג FiZZ ,  מותג העיצוב החדש של שרון קרבר (Sugar baby love) ודנה שינהורן (Babysitter) המחבר לראשונה את הצורך של ההורים בפריטי אופנה ועיצוב ייחודיים, מדליקים ואיכותיים  לילדיהם, לצד הפיכת המוצרים לעולם שלם של משחק ופאן עבור הילדים.  שימוש בגרפיקות ופאטרנים מדליקים מעולם הרוק, קעקועים וגיבורי על לצד צבעוניות קלאסית ורכה, אביזרים, רוכסנים, כובעים, גלימות, פאצ'ים במגוון צורות ושלל אביזרים שהופכים את הבגדים ואת הספות המעוצבות למשחק מהנה ומשעשע. 



 
בקולקצייה של FiZZ ניתן למצוא בגדים לילדים ותינוקות מגיל 0 ועד 6 שנים, אוברולים, חולצות, מכנסונים, שמלות, חצאיות, צעיפים, כובעים ואקססוריז משלימים. בגזרת העיצוב לבית מבחר ספות מעוצבות בבדים איכותיים בהתאמה אישית, אוהלי משחק, מזרני הפעלה עם פרינטים ראליסטיים ועוד..
 
 
קולקציית החורף 2014 של FiZZ מתאפיינת בצבעוניות מעושנת ונעימה עם נגיעות של צבעים עזים. הבדים הם בדי כותנה 100% נעימים ורכים עם הדפסים ייחודיים שעוצבו על ידי מעצבות הבית דנה ושרון. כל הקולקציה מעוצבת ומיוצרת בישראל.
 
עוד בFiZZ   ניתן למצוא מוצרים משלימים וכייפים כגון : תופסנים למוצץ, שרוך לקוקיות, כובעים מיוחדים, ספות, אוהל אינדיאני ועוד..
 
 
דנה ושרון מספרות את סיפור ה"לידה" של FiZZ :  "במהלך השנתיים האחרונות גילינו שאנחנו אוהבות את המותג אחת של השנייה, והחלטנו לאחד מותג וליצור את FIZZ " הן מספרות. "FIZZ הוא מפלצת העל שלנו, מותג של מוצרים שמדברים בגובה העיניים של ילדים ועושה נעים להורים שאוהבים עיצוב אחר. כשאנחנו מעצבות מוצר, בגד, אנחנו חושבות על תחושת ה״וואו״ שהבגד או המוצר ייצור אצל לקוחותיו. (הגדולים והקטנים). המוצר שלנו הם חלק מעולמם של הילדים, וככזה הוא משלב משחק, דמיון, נוחות ויצירה. חשוב לנו לתת לילד להרגיש נוח בסביבתו ולכן הבגדים והמוצרים משתלבים באופן טבעי בסביבתו. חנות FiZZ תשמש גם כסטודיו בו ייצרו השתיים את הקולקציות. דלפק החנות יהווה שולחן עבודה והלקוחות יוכלו לקבל הצצה לתהליך היצירה."

 


FiZZ – אופנה ועיצוב לתינוקות וילדים.
צמרות 2, מרכז צמרות- הרצליה,  חניה חינם.
ימים א- ה 09:00-20:00, שישי: 09:000-15:00. טל.  054-2250707דנה.
ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק: FiZZ
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה