יום רביעי, 30 בדצמבר 2020

קסם של קמח בסגנון איטלקי

 


כמו רבים אחרים אם יש מאכל שקשה לי לסרב לו הרי זה פיצה עסיסית, חמה וטרייה. לא משנה מתי, איפה, כמה ולמה.. אני תמיד זורמת עם פיצה.

במיוחד בשבילי ובשביל שאר חובבי הפיצות חברת "סוגת" מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה את "קמח שמרים פיצה". 

"קמח שמרים פיצה" מהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה במיוחד של פיצה בניחוח איטלקי בקלי קלות, מכיל תערובת חדשנית לאפיית בצק פיצה, בתפיחה מהירה, ללא צורך בניפוי. לתערובת אשר כוללת קמח ושמרים, רק מוסיפים מים (אפשר גם שמן), מתפיחים ואופים. מהתערובת המתאימה גם לאפיית פוקצ'ות, ניתן להכין 6 פיצות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר, היא אינה מכילה מוצרים מן החי ונבדקה בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי.  


לכבוד השקת הקמח השף-אופה ארז קומרובסקי משתף אותנו במתכון מנצח להכנת פיצה פריכה, טעימה וקלה להכנה.

 

רכיבים להכנת בצק ל-6 פיצות:

1 ק"ג קמח שמרים פיצה

260 גרם (2 וחצי כוסות) מים בטמפרטורת החדר

20 גרם (1 וחצי כפות) שמן זית.

אופן הכנה:

לשים את הקמח עם המים במשך חמש דקות במיקסר עם וו לישה או בקערה ידנית, מוסיפים את השמן וממשיכים ללוש כדקה, מעבירים לקערה משומנת בשמן זית, מכסים בניילון (לא נצמד) ומתפיחים כרבע שעה. מחלקים את הבצק ל-6 כדורים ומעבירים למשטח מקומח, מכסים בניילון ומתפיחים 45-60 דקות. בשלב זה ניתן להקפיא את כדורי הבצק אותם לא נאפה. מניחים אבן אפייה או תבנית אפייה בתנור ומחממים ל-250 מעלות. משטחים את כדורי הבצק על המשטח המקומח בעזרת הידיים או מערוך, מוסיפים רוטב ו/או גבינה לפי טעמכם, מעבירים לאבן האפיה או לתבנית החמה, אופים עד לקבלת קצוות זהובים פריכים (7-10 דקות).


 

להשיג בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

 

 

 

קרדיט צילום : יאיר אלדר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה