יום רביעי, 9 בדצמבר 2020

NUK Happy Nights - המוצץ שזוהר בחושך

 

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק דגם חדש של מוצצים זוהרים בחושך: NUK Happy Nights, עם ידית בעלת אפקט זוהר בחושך, המהווה פיתרון יעיל לכל אותם הורים מותשים, המנסים לאתר את המוצץ הנעלם של התינוק באמצע הלילה.

את מוצץ NUK Happy Nights תמצאו בקלות בלילה, הודות לידית בעלת אפקט זוהר בחושך. האור העדין הינו מחומר זוהר הבטוח לתינוק. דגם זה, מתווסף למוצצי Night & Day NUK שאף הם זוהרים בחושך, ובעלי כפתור שטוח (ללא ידית). הרחבת מגוון המוצצים הזוהרים היא חלק מטרנד 'הזוהרים בחושך', שחוזר ובגדול בתחום האופנה.

מומלץ על ידי מומחים

מוצצי NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים בלסת. בזכות הצורה השטוחה, הדקה והצרה של פטמת המוצץ, אשר מקטינה למינימום את הלחץ על השיניים הקטנות והלסת ומשאירה מספיק מקום לתנועות היניקה הטבעיות - שתי סיבות נוספות מדוע מוצץ NUK מוערך כל כך ובמקביל מומלץ גם על ידי מיילדות, רופאי ילדים ואורתודונטים. 100% מהאורתודונטים שהשתתפו במחקר שוק אישרו, שהמוצצים של NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים במבנה הלסת,* 100% מרופאי הילדים אישרו שהמוצצים מתאימים באופן אופטימלי לחך של הילדים* ו- 100% מהאורתודונטים, רופאי הילדים והמיילדות, אישרו שמוצצי NUK מתאימים להרגעת הדחף המולד ליניקה.* עוד עלה מהמחקר, כי 86% מהמיילדות ימליצו על מוצצי NUK, לאימהות מניקות, המעוניינות לתת מוצץ.*

מאושר על ידי הורים
מוצצי NUK מתאימים בצורה אופטימלית לפה של הילדים ולכן מאומצים על ידי תינוקות במהירות (95%)**. זו הדרך בה הם מספקים רגיעה הן לתינוקות והן להוריהם. גם תינוקות יונקים מאמצים את המוצץ הזה בשל צורתו המוכרת. 92% מהאימהות המניקות שהשתתפו במחקר בלתי תלוי, אישרו שמוצץ NUK אינו מפריע להנקה**.

מוצצי NUK הפי נייטס מוצעים: לגילאי 0-6 חודשים ולגילאי 6-18 חודשים, בגוונים של אפור-סגול ואפור-כחול ומשווקים בקופסה רב פעמית לאחסון המוצץ ולניקוי היגייני במיקרוגל.



ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, BE, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר NUK, מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ (לאריזה של זוג מוצצים).

 

*מחקר שוק בלתי תלוי, 50 אורתודונטים, 50 מיילדות ו- 50 רופאי ילדים (גרמניה 2017).

**מחקר שוק בלתי תלוי, 307 אימהות (גרמניה 2017).

 

קרדיט צילום: יח"צ.

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה