יום ראשון, 24 במרץ 2019

מסכת מגנט מוזהבת ויוקרתית מבית SR COSMETICS


באורך החיים העמוס לעייפה שלי ובין הבית, המשפחה, העבודה והחיים עצמם פיתחתי לעצמי שעות קבועות לטיפוח האישי וזאת על מנת לא לשכוח או לפספס.
ככה יוצא שבכל מקלחת אני מקדישה לפחות 5 דקות למריחת מסכת הזנה לשיער ואחרי כל מקלחת עוד לפני שאני מתלבשת אני מורחת קרם עיניים וקרם לילה. יום שבת האהוב עלי במיוחד מוקדש לטיפול רגליים ומריחת מסכת הזנה.
השבוע את שגרת שבת הקודש שלי פינקתי במסכת מגנט מוזהבת ויוקרתית מבית SR COSMETICS. מסכת המגנט המוזהבת מגיעה בתוך קופסא מהודרת ויוקרתית הכוללת בתוכה את המסכה, מקלון למריחת המסכה, מגנט להסרת המסכה וסרום אנטי אייג'ינג מקולקציית הזהב.

מסכת מגנט מוזהבת
מסכת המגנט המוזהבת מיוצרת בטכנולוגיה חדשנית ובשילוב עם אבקה ממגנטת ואבקה מוזהבת מעניקה טיפול עמוק ויסודי לעור הפנים. בין מרכיביה הנוספים של המסכה ניתן למצוא גם: חמאת שיאה, שמן קוקוס, שמן נבט חיטה, שמן חוחובה ומגוון ויטמינים פעילים שבינהם: ויטמין E, ויטמין A, ויטמין C ואנטי אוקסידנטים . כל אלה, תורמים למראה עור חלק, בהיר וזוהר במיוחד. שימוש במסכת המגנט המוזהבת מטהרת את עור הפנים, מנקה את העור ומסייעת בהסרת תאי עור מתים וזירוז תהליך התחדשותם.
אופן השימוש במסכה: יש למרוח שכבה דקה ואחידה של מסכה על עור פנים נקי ויבש ולהשאירה על הפנים כ-5 דקות. את המגנט המצורף לערכה יש לעטוף בשכבה אחת של נייר סופג ואז להעביר בעדינות קרוב לעור הפנים להסרת המסכה. את שאריות המסכה יש להספיג בעור על ידי טפיחות קלות ולסיים בניגוב העודפים ומריחת סרום אנטי אייג'ינג.

סרום אנטי אייג'ינג מקולקציית הזהב
סרום אנטי אייג'ינג מקולקציית הזהב משלים את הטיפול במסכת המגנט. הסרום תומך באיזון הלחות בעור, תוך הפחתת תחושת היובש וצמצום הקמטים. הסרום עשיר בשבבי וחוטי זהב משולבים בחומצה היאלרונית, ויטמינים ופפטידים התורמים להצערת העור, הבהרה וטשטוש קמטים ולשיפור כללי של מראה עור הפנים.
אופן השימוש בסרום: לעסות את עור הפנים עד להספגה מלאה של חוטי הזהב. המינון הרצוי לשימוש: עד פעמיים ביום.

תראו איך זה עובד...


ערכת המגנט המוזהבת משדרת יוקרה איכותית והיא יכולה לשמש גם כמתנה מושלמת לימי החג. אני אישית התפנקתי לי על מוצרי הערכה ולאחר שימוש ראשוני אני יכולה לציין בלי היסוס שמדובר במוצרים שממש מעניקים הבדל משמעותי במראה וברכות של עור הפנים. תנסי כמוני ותתמכרי..

לפרטים נוספים על המסכה, מוצרי החברה ולהזמנות: SR COSMETICS










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה