יום רביעי, 13 במרץ 2019

חוגגים פורים של ממתקים עם יוגטה וצ'וקטה


אני פורים, אני פורים שמח ומבדח
הלא רק פעם בשנה אבוא להתארח
לה לה לה...

החג האהוב עליי בלוח השנה מתקרב. הלא הוא פורים.
החג שגורם לכולנו ולא משנה באיזה גיל אנחנו לחוש כמו ילדים. ואני, כילדה נצחית לא מפספסת שום הזדמנות לחגוג ובפורים החגיגה היא כפולה ומכופלת כי חוץ מהתחפושות שמביאות הרבה כייף ושמחה יש את המנהג המהנה של חלוקת משלוחי מנות. אז עכשיו אחרי שהבנתם שיש פה שילוב של שני דברים שאהובים עלי במיוחד (ממתקים ותחפושות) זה כבר יותר ברור לכם למה אני כל כך מתלהבת מפורים (-:

השנה חוץ מבני המשפחה והחברים שנמצאים קבוע בסבב משלוחי המנות שלי החלטנו אני ונועיתי לפנק עם משלוח מנות חגיגי גם את המחנכת של נועה שבמשך כל השנה משקיעה כל כך הרבה אנרגיה ומאמץ עם כיתת השובבים של נועה. השלב הראשון היה לבחור מארז למשלוח המנות. מאחר ומבחינתי המארז הוא חלק דיי חשוב במשלוח המנות ולכן חשוב שהוא יהיה פרקטי ואז המקבל יוכל להשתמש בו. אז השנה נבחרה קופסא מקסימה ויפה עם ציור של תוכי ססגוני. קופסא גדולה עם מכסה שיכולה לשמש ללא מעט מטרות איחסון ונוי.
השלב השני, שלב המילוי - ממגירת הממתקים הביתית נשלפו כל הממתקים שנועיתי אוהבת במיוחד. וביניהם מגוון מוצרים של המותגים צ'וקטה ויוגטה שמככבים באופן קבוע ברשימת הקניות שלנו. 
אז בין נישנוש לנישנוש הקופסא התמלאה לה בכל טוב ונארזה בסרט אדום..

עכשיו רק נותר לחכות לפורים ולפנק את היקרים לנו. 
חג שמח, טעים ומבדח 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה