יום רביעי, 13 במרץ 2019

פורים של ממתקים וטעמים


החג הכי טעים ושמח בלוח השנה מתקרב... הלא הוא פורים, החג שממלא את ליבנו בשמחה, צבע, תחפושות ואת ביטננו בשלל פינוקים מתוקים של משלוחי מנות.
לקראת החג אספתי עבורכם את מיטב המתוקים שיככבו במשלוחי המנות ויפנקו את יקירכם בהמון כייף מתוק. חג שמח !!!

חטיף  PRO
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה חטיף חדש ומהפכני: PRO – מעדן שומשום בתוספת חלבון. החטיף החדש הינו חטיף מועשר בחלבון ועם פחות סוכר (ביחס לחלוה בטעם וניל), אשר ישווק באריזות 40 גרם. החטיף החדש מכיל 55% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. חטיף החלבון ללא חומרים מהחי, מתאים לילדים, ספורטאים, טבעונים ולכל מי שזקוק להשלמת חלבון בתפריט. החטיף מכיל 8 גרם חלבון, 106 מ"ג סידן, 2 מ"ג ברזל ו-7 גרם סיבים תזונתיים. מתאים למי שמחפש ארוחת ביניים עם כמות יפה של חלבון וערכים תזונתיים גבוהים, בלי לוותר על ההנאה שבאכילת החטיף. להשיג ברשתות השיווק המובחרות, מחיר: 2.5-3 ₪ ליח'.   
שוקון של הפתעות
מותג "עלמה" מבית גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, משיק פינוק מתוק ומיוחד לרגל פורים, שוקון. גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז. השוקון ארוז באריזה אישית בעיצוב צבעוני והינו גביע גלידה מלא פינוקים, עשוי מגביע הוופל הפריך והאיכותי של עלמה. השוקון ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, מתאים גם לטבעונים, ויכול לשמש כקינוח מתוק, לאירוח ולמשלוחי מנות. בררנית המזון הפרטית שלי התלהבה מהאפשרות לאכול "גלידה" בחורף ולאחר שטעמה את השוקון לראשונה הצהירה שחייבים לחדש את מלאי השוקונים בבית . להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ, מחיר: כ-10 ₪ למארז של 3 יח'.


קרמוגית במילוי קרם בטעם חלבה
כאוהבת חלבה שמחתי לגלות שאסם השיקה טעם חדש לעוגייה המוכרת והאהובה קרמוגית: קרמוגית במילוי קרם בטעם חלבה. הקרמוגית במילוי קרם חלבה מתקתקה בדיוק במינון הנכון ולכן הכתרתי אותה כעוגיית הקפה האולטימטיבית. 
הטעם החדש מצטרף למגוון הטעמים של קרמוגית, סדרת עוגיות עשירות ומפנקות הכוללות עוגיות קרמוגית עם מילוי קרם טעים ועשיר בטעם שוקולד, ועוגיות קרמוגית שוקו עם מילוי קרם טעים ועשיר בטעם אגוזים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.


ערגליות פרג
אסם מרחיבה את סדרת העוגיות "ערגליות" ומשיקה: ערגליות במילוי פרג לכבוד חג פורים. כחובבת פרג אך לא אוזני המן מצאתי בערגליות פרג את האיזון המושלם של ערגלית פריכה ונימוחה ומילוי פרג טעים במתיקות עדינה ומאוזנת, עכשיו רק נותר לי לקוות שאסם ישווקו את הפלא הטעים הזה כל השנה. הטעם החדש של הערגליות מצטרף למגוון הטעמים הקיימים בסדרת ערגליות. סדרת ערגליות כוללת: ערגליות במילוי תות, ערגליות במילוי שוקולד, וערגליות במילוי פטל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.


Chocolix ללא גלוטן
חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ומשיקה בישראל חטיף פינוק חדש: .Chocolix השוקוליסט הוא חטיף בסגנון "טוויקס", ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל, מכיל 32% שוקולד חלב ו-30% קרם בטעם קרמל, מצופה בשכבה עשירה של שוקולד חלב, ללא גלוטן כמובן ובטעם ממכר. חטיף Chocolix ללא גלוטן בעל טעם וחוויה כמו של מוצר רגיל ועונה על צורך של פינוק מתוק שאינו מכיל גלוטן, באיכות נפלאה ובזמינות בכל ימות השנה. הצליאקי שלי התלהב מהרעיון של חטיף שוקולדי אישי נטול גלוטן ולאחר טעימה שהחזירה לו טעמי ילדות טרום גילוי הצליאק הוא הסביר שמבחינתו מדובר בחטיף המושלם. להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות המזון הנבחרות, מחיר: כ-25.90 ₪ למארז של 5 יח'.


עוגיות שוקוצ'יפס במילוי קרם אגוזים
לקראת חג פורים הקרב ובא אסם משיקה טעם חדש של עוגיות השוקולד צ'יפס: עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים. עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים הן הפתרון המושלם לפינוק בהפסקת הקפה או כשסתם מתחשק לכם משהו מתוק וטעים. העוגייה החדשה, כמו גם שאר העוגיות בסדרה עשויות מחומרי גלם איכותיים, בעלות מרקם פריך ומפנק. הטעם החדש במהדורה מיוחדת מצטרף לסדרת עוגיות שוקוצ'יפס עשירות ומפנקות הכוללת עוגיות שוקולד צ’יפס קלאסי, עוגיות שוקולד צ’יפס ממולאות בקרם בטעם שוקולד ועוגיות צ’יפס לבן וחמוציות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. 







קרדיט צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל, סטודיו אסם, יעל האן, אפרת אשל,  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה