יום שבת, 23 ביולי 2016

תערוכת Tubix , קיץ 2016


 
החופש הגדול בעיצומו ואנחנו ההורים מוצאים את עצמנו מחפשים אטרקציות שיעבירו לילדים את הזמן ואם אפשר על הדרך ילמדו דבר או שניים אז זה בכלל בונוס.
הוזמנו לביקור בתערוכת טיוביקס, Tubix. התערוכה מספרת את סיפורם של הצינורות בעולמנו, בגוף החי, בצומח, בתעשייה, בתקשורת ועוד, דרך זרימה בעולמות ומעברים סודיים במפגש מרתק וסוחף בין מדע, טכנולוגיה וחוויה. זוהי חוויה אינטראקטיבית ועוטפת חושים.
בתערוכה 6 מיצגים המופעלים בעזרת מנועים, בוכנות, מסילות מפוחים ומחשבים ומעניקים חיים לצינורות והופכים כל מיצג לחוויה מופלאה של תנועה אשר נוגעת במבקר ומכניסה אותו לעולם הקסום. החוויה מועצמת עוד יותר בעזרתם של אלפי פנסים, סרטים מדעיים קצרים וקטעי קריינות בקולו של מוטי קירשנבאום ז"ל והקרנות על מסכים. 

התערוכה מוצגת באולם האנגר בפארק פרס בחולון, בהגיענו למקום שמחנו לגלות שהחניה במקום מרובה ובחינם. לאחר המתנה קצרה לגיבוש קבוצה נכנסו עם מדריכה חביבה דרך שביל הצינורות והתחלנו ביקור בחדרי המיצגים:
1.      יער האשליות - עולם הצומח: ״יער״ שלם שכולו מורכב מצינורות רחבים מלאי אור וצליל. ביער האשליות גמד הבית קיפצה מצד לצד בציפיה לתפוס על חם את הצינורות הזזים והתלהבה מחילוף הצבעים.
 2.      מפעל הכדורים – עולם התעשייה: ביקור בעולם התעשייתי הממחיש את תפקיד הצינור כממיין ומוביל חומרים. במהלך המיצג מאות כדורים נוחתים על ראשי המשתתפים ועליהם להזין לתוך הצינורות את הכדורים אשר נשאבים בצינורות ענק שקופים בחזרה אל תא הכדורים.
 3.      אוקיינוס המידע - עולם התקשורת: חלל אוקיינוס המידע ממחיש את המציאות הווירטואלית שמתאפשרת בזכות צינורות. המבקר עובר בסבך הסיבים, המבוך האינסופי של התקשורת, זאת לפני שצינורות המידע מטביעים אותו בים של תנועה שוקקת.
4.      צינורות החיים - עולם החי: כל גוף חי פועם בזכות מבנה הצינור והורידים. חדר עולם החי משלב מוזיקה ומיצגים אמנותיים להמחשת הצינורות הללו, המאפשרים את קיום עולם החי.
 5.      המסוע – עולם איתני הטבע: בחלל זה המבקרים ניכנסים לתוך הצינורות ועוברים במסוע דרך איתני הטבע שהדבר היחיד המגן עליהם מהקור, הרטיבות והרוח זה הצינור. המיצג הזה מאוד הזכיר לי מנהרת שטיפת רכבים אבל כזאת המלווה בתאורה וצלילים.
6.      החלל האינטראקטיבי - זירת צינורות: המקום בו ניתן יהיה לחוש ולשחק עם החומר, לקחת חלק בפעילויות יצירה ודמיון, לצעוד על גשר ארוך בתוך צינור ענק בקוטר 2 מטרים, להצטלם בתוך תפאורה למזכרת אישית עם בובות ענק וההורים מוזמנים להנות מקפה בקפיטריה המופעלת במקום.

     ביציאה מהמקום גמד הבית הצהירה בפה מלא שמדובר בחוויה הכי כייפית שהיא חוותה במהלך החופש הגדול עד כה, וזאת מחמאה ענקית מפיה של ילדה שממש לא קל להרשים. ואנחנו ההורים יצאנו מלאי אדרנלין ומחוייכים שכן מדובר בחוויה המומלצת לכל גיל, חובה לבקר אל תפספסו.

ימים א'-ה' + שבת: 09:00 – 18:00
יום ו': 09:00 – 14:00
אולם – האנגר פארק פרס חולון - 15/7-30/10.
לפרטים נוספים על התערוכה :Tubix
גילאים: שנתיים ומעלה (ילד עד גיל שנתיים פטור מכרטיס).
מחירי כרטיסים: מכירה מוקדמת 89 ₪, מחיר רגיל 99 ₪
מבצעים: חברות אשראי: זוג ב 99 ₪
לרכישת כרטיסים http://www.eventim.co.il/ *9066

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה