יום שלישי, 26 ביולי 2016

מרחצאות חמי געש, הבילוי החם של הקיץ

אומנם השם "מרחצאות געש" מעלה לרובנו אסוציאציות של ברכות תרמו מינרליות חמות המותאמות לחורף קר וסוער. אם גם אתם חלק מהרוב בטוח תשמחו לשמוע שאתר המרחצאות חמי געש הוותיק והפופולרי עבר לאחרונה שיפוץ והרחבה בהשקעה של כ-20 מיליון ש"ח. האתר החדש כולל: אולם מרחצאות חדיש, ארבע בריכות בטמפרטורות שונות עם מים תרמו מינרליים טבעיים עשירים במינרליים ומלחים עם 60 ג'טים, בריכת מינרלים ומלחים קרירה (לא מחוממת) בריכת שחיה חצי אולימפית, בריכת פעוטות, מסעדה, בית קפה וספא מקצועי. ובמיוחד לימי הקיץ האתר יפתח את שעריו לשחיות ליליות ולהופעות חיות באתר.
  
גולת הכותרת של אתר חמי געש לטעמי הוא מרכז הטיפולים והספא הכולל 14 חדרים אינטימיים עם היצע רחב של עיסויים וטיפולי גוף ביניהם, במיוחד לימי קיץ: מגוון סוגי פילינג כגון : פילינג ים המלח בניחוח פסיפלורה ועיסוי שוודי בחמאת פסיפלורה – שילוב מצוין לחידוש והמרצת עור הגוף המעניק לעור הגורף מראה חלק וקטיפתי, פתיחת נקבוביות העור, הזנתו והרגעה של שרירי הגוף.
לטובת המבקרים במקום פועלת במתחם מסעדת "נוסטלגיה" המציעה תפריט בשרי מגוון ומושקע מ-12:00 בצהריים ועד כשעה לפני סגירת האתר. מבחר מנות בשר ודגים לצד תפריט תוספות עשיר וסלטים בריאים ומפתיעים.
משהו קל בין הארוחות? בית הקפה החלבי של מרחצאות געש יפנק אתכם בכריכים המוכנים במקום, מיצים טבעיים, משקאות קרים וחמים, מאפים טריים, סלטי בריאות רעננים ועוד.


בשביל לבדוק כמה באמת קרירים המים ארזתי את משפחתי הקטנה ונסענו לחמי געש. במבט ראשון במתחם החיצוני של האתר שמחתי לראות שרחבת הדשא הגדולה המקיפה את הבריכה החצי אולימפית מוצלת ברובה הגדול ומאובזרת בהמון כיסאות ושולחנות לטובת המבקרים.

לאחר טבילה לא קצרה (הגמד לא הסכימה לצאת מהמים) נטשנו את רחבת הדשא והתמקמנו ליד בריכת הקטנטנים.

בריכת הקטנטנים הלא קטנטנה כלל מוצלת אף היא ומאפשרת לקטנים שבחבורה לשחק עצמאית במים ללא חשש. גמד הבית היקרה שיחקה שם במשך שעות שבמהלכן לא הורגש לחץ או צפיפות בבריכה ובאזור הישיבה. לאחר תחנונים לא מעטים הסכימה הגמדונת לעשות לאבאמא טובה ולבוא איתם לדגום את הבריכות הטרמו מינרליות. למרות החום ששרר בחוץ הבריכות החמות נעימות ועוטפות וממש קשה להשמע להוראה שאומרת שהשהייה בבריכה מותרת רק ל10 דקות. בדרך חזרה לבריכת הקטנטנים טבלנו בבריכה התרמו מינרלית הקרירה או היותר נכון להגיד בבריכה הלא מחוממת שכן הטמפרטורה במים היתה נעימה.

לסיכום ואני חושבת שזה יסכם את הביקור שלנו בצורה הכי טובה הגענו לחמי געש בשעה 10:30 בבוקר ויצאנו בשעה 19:00 (וזה גם לאחר תחנונים של הורים עייפים). מה שבטוח שלחמי געש בטוח נחזור, בהקדם.

מי שלא שמע, מכיר או שכח עוד קצת על מידע הבריכות הטרמו מינרליות:
הבריכות התרמו מינרליות מעוצבות ומסוגננות בסטנדרטים אירופאיים, הבריכות מוקפות בחלונות גדולים המכניסים את האור והירוק אל תוך המתחם, מכילות מים חמים בטמפרטורות שונות, עם עשרות נקודות של זרמי ג'טים שנובעים מדפנות ורצפת הבריכה.

המים בבריכות של חמי געש נובעים משתי בארות בעומקים שבין 1700-1200 מ' המים עשירים בגופרית , יוד ומינרלים נוספים. כבר מימי קדם נודעו היתרונות הבריאותיים של המרחצאות הטבעיים. מעבר לפינוק ולרוגע, הטבילה במים החמים והעשירים במלחים וגופרית, תורמת בין היתר לחידוש העור, מקלה על בעיות פרקים ושרירים.
בנוסף, המבקרים באתר יכולים להנות גם מסאונות רטובות וסאונה יבשה. 
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים בטלפון: 09-9529404 או באתר: חמי געש
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה