יום שלישי, 23 ביוני 2015

אחוזת בית רעננה, בית החלומות של הגיל השלישי



הגיל השלישי מגיע מוקדם יותר משנה לשנה, אין זה בגלל תמותה בגיל צעיר יותר או תחלואה חלילה אלא בגלל שלא מעט אנשים גילו את היתרונות העצומים שיש לגיל השלישי שאחד מהם הוא הדיור המוגן.
שאומרים דיור מוגן כבר לא מדובר באותה "קללה" שעד לפני כעשור היתה משמעות המושג הזה.
בימנו דיור מוגן מתאר יחידות דיור לאנשים עצמאיים ברובם הרוצים להעביר את שנותיהם האחרונות בסביבת מגורים המתאימה לצריכהם מבחינת אוכלוסיה, סיוע רפואי, הזנה, פעילויות ועוד.
הוזמנתי לבקר בדיור מוגן "אחוזת בית רעננה" הממוקמת במערב העיר היפה בשרון. האחוזה מוקפת בפארק, מתחמי קניות, בתי קולנוע, בצמוד לתחבורה ציבורית מלאה ובקרוב גם תחנת רכבת.
כבר בכניסה לבניין הבנתי שהמילה אחוזה היא תיאור די מדויק לפאר, ליופי ולאסתטיקה של המקום. אין מדובר בפאר המוציא עיניים בראוותנותו אלא בפאר המדמה בית מלון בוטיק שאין ברצונך לעזוב אף פעם.





באחוזת בית רעננה דואגים להעביר לדיירים את היום בצורה עשירה ומלאה תכנים. כגון: סיורים, הרצאות,הצגות, חוגים ועוד.
בנוסף דיירי הבית נהנים מבריכה מפנקת שגם היא משמשת לחוגים הקשורים בעולם המים.

האחוזה המתגאה בכישרונותיהם של דייריה (שחלקם גילו את הכישרון המיוחד שלהם רק בעזרת החוגים במקום) מקשטת את קירותיה ביצירות מעשה ידי הדיירים. אותם יצירות מוצעות למכירה אחת לחודש והכנסות המכירה נתרמות לחיילים בודדים..שאפו.



אחוזת בית רעננה מציעה מספר סגנונות דיור שונים המתאימים לצריכהם של הדיירים.
במקום ניתן למצוא דירות סטודיו מרוהטות, דירות 2 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.
בזמן הסיור ביקרתי בדירה לדוגמא והתאהבתי.



המחיר של דירה באחוזת בית רעננה נע בין 1.000.000 - 1.700.000 ש"ח בתשלום ראשוני הצמוד למדד המאבד מערכו כ3.5% בשנה. ובנוסף בתשלום חודשי הנע בין 7000-9000 ש"ח. מחיר הזנה כ1300 ש"ח לחודש.



אחוזת בית רעננה
רחוב אחוזה 269 רעננה
טלפון : 9997*
אתר - אחוזת בית רעננה


 
 

2 תגובות:

  1. דיור מוגן יכול להות נושא כל כך רגיש, אבל אתם צודקים בכך שעם הזמן הנושא נהיה יותר ויותר מדובר והגיל הולך ונהיה צעיר יותר כשזה נוגע למעבר לדיור מוגן חלק מכך כמובן בעקבות התנאים המעולים שיש היום לדיור מוגן ומגוון האופציות. כתבה מעניינת מאוד והמקום נראה מדהים!

    השבמחק
  2. אין ספק שדיור מוגן זה אחד הדברים המועילים שיש כיום. חיתולים למבוגרים יכולים לעזור לקשישים להתגבר על הסוגיה של אי שליטה בסוגרים

    השבמחק