יום שני, 1 ביוני 2015

רשת ההנעלה scoop מגיעה לקניון בת ים




קניון בת ים הוותיק מתחדש בימים אלה בחנות חדשה של רשת ההנעלה סקופ. הסניף הבת ימי גדול ומרווח ונותן מענה לקהל המבקרים הגדול הפוקד את הקניון מידי יום. כחובבת נעלים מושבעת (כמו רוב הנשים) בכניסתי לכל קניון או מרכז מסחרי אני ישר מחפשת את חנויות הנעלים שיש למקום להציע. בארון הנעלים שלי יש מגוון רחב של נעלים בסגנונות ובגבהים שונים ובינהם לא מעט נעלים של רשת סקופ. כל תחילת עונה כשאני נכנסת לסקופ אני יודעת שפה אני אמצא את הטרנדים הכי חזקים שילוו אותי בעונה הקרובה, וכך גם בחנות החדשה בקניון בת ים.

החנות בקניון בת ים כמו כל חנויות הרשת מציעה קולקציות רחבות ועשירות של נעלי נשים, גברים וילדים, המתחלפות  מידי שבוע, במטרה לתת מענה לטעמן האישי של הלקוחות, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש.
כמו כן החנות החדשה מציעה מחלקת תיקים ואקססוריז הכוללת שעונים, גרביים, גרביונים, תכשיטים, כובעים, חגורות  ועוד.
לרגל הפתיחה תערוך סקופ מבצע מיוחד למשך חודש ימים: כל הנעלים ב 29 ₪ עד 129 ₪. המבצע כולל נעלי עקב, סנדלים, כפכפים, נעלי בובה, מוקסינים ועוד.

דברי רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP על פתיחת הסניף ה-55 של הרשת : "זהו הסניף הראשון של הרשת בבת ים, עיר אשר רבים מתושביה הם לקוחות קבועים, המגיעים לרכוש את המותג בחנויות הרשת בתל-אביב. לדבריו: "פתיחת סניף נוסף ברשת, מהווה צעד נוסף  בתהליך התרחבותה של הרשת באופן משמעותי, במטרה להגדיל את נגישותה לקהלי היעד כרשת המובילה בתחום נעלי הדיסקאונט בישראל".
לדבריו: "עד סוף שנת 2015, נרחיב את הפריסה ונפתח חנויות גם במגזר הדתי והערבי, על מנת לענות על הביקוש". 

ביקרתי בחנות ביום הפתיחה החגיגית ושמחתי למצוא במקום את הפרזנטור המהמם של הרשת, רז זלצמן מהמירוץ למיליון שהגיע לפתיחה עם זוגתו למרוץ ולחיים הדוגמנית אלכסה דול.
כאישה טיפוסית אלכסה הנעימה את זמנה בקניות ויצאה מהמקום עם 4 זוגות סנדלי קיץ שילוו אותה בנסיעה הקרובה שלה למילאנו שמטרתה צילומי קמפיין למותג בינלאומי.
אבל בואו נחזור לנושא האהוב עלי..נעליים. וזה רק חלק קטן מהמבחר העצום.

נשים

גברים

בנות

אז תכנסו לסניף בת ים החדש או לסניף הקרוב לביתכם ותתחדשו kiss
לברור סניפים וצפייה ביתר הקולקציה : SCOOP




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה